Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Jeg sjekker ut sykkel for en guttunge, som gjerne vil begynne med terrengsykling. Han er 10 år og 140 cm høy. Hva slags sykkel bør vi se etter? Og hva bør rammestørrelsen være? Må lete etter en brukt en, så å dra han med til en sykkelbutikk er ikke aktuelt.
Sulosi Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Søren, nå er guttene på ferie ellers skulle jeg målt for deg. De fikk nettopp nye sykler som var akkurat passelige, dvs de kan vokse ganske mye og neste gang kjøpe voksen str. Men, hva med å ta en kikk i en av butikkene og spørre hvilke størrelser de anbefaler en tiåring?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Ja jeg kan gjøre det. Så lenge guttungen ikke er med inn i butikken. Ikke min guttunge, men han trenger en oppmuntring fortiden, så da skulle jeg gjerne funnet en sykkel til han.
radio Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 tipper at 24" hjul skulle være greit for han. Angående type er det vel utseende som har mest å si kanskje.. Går ut i fra han ikke sykler så hardt, dermed skulle de fleste sykler være grei (så fremt at de passer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå