Grooo Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Skal til tannlegen etterpå (au!!) og kom til å tenke på noe... Har du med tannbørste og pusser tennene sånn rett før du går inn til tannlegen? Har sett mange gjøre det på venteværelset hos tannlegen, og lurer på hvor vanlig det er.. Selv foretrekker jeg å gjøre det der jeg er rett før jeg går til tannlegen, står i alle fall ikke ved vasken som er i selve venteværelset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Ja, bestandig. For jeg har vel gjerne spist/drukket noe mellom morgenpussen og tannlegetimen og har ikke lyst til å ha matrester i tennene eller dårlig ånde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Selvfølgelig! Er ikke morsomt å ligge der med dårlig ånde, belegg på tennene og smuler mellom tennene. Ta en tyggis i det minste om du ikke får pusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Klart det! Munnen min er jo "arbeidsplassen" til tannlegen. Tenk så ekkelt å arbeide i munnen på noen som har mat mellom tennene, belegg eller dårlig ånde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 12. februar 2004 #5 Del Skrevet 12. februar 2004 Pusser alltid tennene før jeg går til tannlegen - men jeg gjør det på jobben, ikke på venteværelset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 12. februar 2004 #6 Del Skrevet 12. februar 2004 Med gru tenker jeg på at før pleide jeg faktisk å ta meg en røyk rett før jeg gikk inn til tannlegen :oops: Stakkars tannlege.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 12. februar 2004 Formulerte meg litt klønete, har rettet opp i hovedinnlegget nå. Om to timer skal jeg pusse tennene, og så bærer det avgårde til tannlegen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 12. februar 2004 #8 Del Skrevet 12. februar 2004 Nei. Men jeg bruker tanntråd evt tannpirkere. Lykke til ivertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #9 Del Skrevet 12. februar 2004 Selv foretrekker jeg å gjøre det der jeg er rett før jeg går til tannlegen, står i alle fall ikke ved vasken som er i selve venteværelset... Vet ikke hvordan det er hos din tannlege, men der jeg går er det et toalett like ved venterommet, og ingen vask på selve venterommet. Ville ikke følt meg helt komfortabel med å pusse tennene med publikum nei Men jeg foretrekker å pusse tenner rett før jeg går inn, om man har spist spesielle ting tar det kort tid å få dårlig ånde, og man kan få det uten at man merker det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 12. februar 2004 #10 Del Skrevet 12. februar 2004 Pusser alltid tennene først ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 12. februar 2004 Ragnhild: Hos min tannlege er det toalett uten vask, vasken er i selve venterommet... Hos den tannlegen jeg gikk hos før var det toalett med vask, og vask i venterommet. Var mange som pusset tennene i selve venterommet selv om det var ledig på toalettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 12. februar 2004 #12 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg kjører dem en omgang i oppvaskmaskinen før jeg putter dem i ei eske og sender dem i posten. 8) Mens jeg venter blir det mye grøt å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 12. februar 2004 #13 Del Skrevet 12. februar 2004 Med gru tenker jeg på at før pleide jeg faktisk å ta meg en røyk rett før jeg gikk inn til tannlegen :oops: Stakkars tannlege.... gjorde d jeg og, pussa tennene men det var så langt til tannlegen at jeg tok meg en røyk på veien...... godt jeg har slutta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 12. februar 2004 #14 Del Skrevet 12. februar 2004 Ja, jeg pusser tennene hjemme/på jobben (der jeg er) før jeg drar til tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #15 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kjører dem en omgang i oppvaskmaskinen før jeg putter dem i ei eske og sender dem i posten. 8) Mens jeg venter blir det mye grøt å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. februar 2004 #16 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har en gang spist på vei til tannlegen. Dette var litt utpå dagen og jeg hadde ikke anledning før - og visste at etter besøket ble det noen timer hvor jeg ikke kunne spise. Da kom jeg med pizzarester i tennene og mens jeg forklarte dette, gikk tannlegen min og tok seg en røyk. Da er vi skuls, sa hun. Herlig tannlege, jeg digger henne. Ikke det hun gjør, men henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 14. februar 2004 #17 Del Skrevet 14. februar 2004 Nei ikkje alltid, fordi eg gløymer det :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 14. februar 2004 #18 Del Skrevet 14. februar 2004 Med gru tenker jeg på at før pleide jeg faktisk å ta meg en røyk rett før jeg gikk inn til tannlegen :oops: Stakkars tannlege.... Moi aussi!!!! Men nå har jeg jo sluttet å røyke så............ Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 15. februar 2004 #19 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja det gjør jeg alltid og tygger på en tyggis rett før jeg går inn og. stakkars tannlege, må jo gjøre det litt behagelig for dem, selv om jeg ikke liker dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå