AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Herregud, uansett hvor vanskelig du syns det er å skrive om deg selv i en nettdatingsprofil, så ikke skriv at du ikke vet hva du skal skrive da! Alle klarer vel alltids å ramse opp noe som kjennetegner en, eller hva en liker/ikke liker. Jeg styrer lett unna de som skrive "vet ikke hva jeg skal skrive, dette er vanskelig, hmmm hva skal man si da" Det gir meg inntrykk av en litt smådum person uten særlige refleksjoner. = nei takk. Anonym poster: 9eb9a8a5b56a259e32cdeacde66948e7 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Personen er ikke dum, men sjenert. Såpass trodde jeg en smart person visste? Men ja er kanskje like greit å styre unna om man vil ha en selvsikker en Endret 14. juli 2012 av Evilposelos 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Personen er ikke dum, men sjenert. Sa ikke at personen er dum, men at det VIRKER sånn. Man fremstiller seg som det når man vaser rundt med sånne meta-setninger. Hvis man er sjenert er det jo bedre å ikke skrive noe. Å skrive "vet ikke hva jeg skal skrive" er jo totalt unødvendig, og i tillegg "spør hvis du lurer på noe"....eh....Ja, så klart. Man trenger jo ikke skrive en avhandling, oppramsing eller liste funker jo fint. Anonym poster: 9eb9a8a5b56a259e32cdeacde66948e7 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Personen er ikke dum, men sjenert. Såpass trodde jeg en smart person visste? Men ja er kanskje like greit å styre unna om man vil ha en selvsikker en motsatsen av å skrive "vet ikke hva jeg skal skrive jeg" er ikke å skryte av seg selv. Men å liste opp hva man liker å gjøre og hva man gjør er jo ikke så veldig krevende? Evt skrive at man er sjenert! Selvsikre personer som skryter er langt fra attraktivt, men at man vet selv hva man gjør til daglig og foretrekker å drive med er da ikke for mye for langt å få vite? Anonym poster: 9eb9a8a5b56a259e32cdeacde66948e7 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Sikkert, jeg har aldri skrevet at jeg ikke har noe å skrive, hehe Jeg tenker disse personene ikke tør å skrive det de egentlig har lyst til å skrive :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Naturlig det da vel! Jeg er ganske perfeksjonist av meg, og noe lignende kunne jeg sagt i omtrent alle sammenhenger. Da "unnskylder" jeg på en måte at det ikke er perfekt, som jeg selv følte det burde vært. Alle kan skrive et eller annet, det er jo ingen kunst. Men å skrive godt, kort, konsist, kreativt og personlig er et hav verre. De aller aller fleste feiler med god margin her synes jeg da. Anonym poster: 89aa0ba74eb907c86ef90112cbe0a773 1
lalaB Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 enig i at disse unskyldningssetningene om at folk ikke veit hva de skal skrive, er litt irriterende.. det kommer jo gjerne noen setninger under alikevell..
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Noe som irriterer meg i tillegg til det som allerede er nevnt, er vink av typen "Du virker interessant, jeg vil gjerne vite mer om deg" når det til overmål kommer fra en person som ikke har skrevet det minste grann om seg selv, og som regel heller ikke har bilde. Jeg har en ganske fyldig profil som i korte trekk viser hvilke interesser jeg har og hvordan jeg er. Bilder har jeg også. 1
Starsearcher1 Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Noe som irriterer meg i tillegg til det som allerede er nevnt, er vink av typen "Du virker interessant, jeg vil gjerne vite mer om deg" når det til overmål kommer fra en person som ikke har skrevet det minste grann om seg selv, og som regel heller ikke har bilde. Jeg har en ganske fyldig profil som i korte trekk viser hvilke interesser jeg har og hvordan jeg er. Bilder har jeg også. Jeg har også bilde! Hvilken nettside har du profil på da? Jeg skriver 300 tegn i minuttet så jeg kan skrive det lengste svaret du har fått til nå pussig! logger meg inn nå og ser at du har skrevet innlegget for bare noen minutter siden
Starsearcher1 Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 Herregud, uansett hvor vanskelig du syns det er å skrive om deg selv i en nettdatingsprofil, så ikke skriv at du ikke vet hva du skal skrive da! Alle klarer vel alltids å ramse opp noe som kjennetegner en, eller hva en liker/ikke liker. Jeg styrer lett unna de som skrive "vet ikke hva jeg skal skrive, dette er vanskelig, hmmm hva skal man si da" Det gir meg inntrykk av en litt smådum person uten særlige refleksjoner. = nei takk. Anonym poster: 9eb9a8a5b56a259e32cdeacde66948e7 Haha! Så bra! Minner meg på ei jente som var på audition til et tv-show jeg søkte om å komme med i (og kom med!) hvor første oppgave var å fortelle hvilket talent man hadde og så skulle man på 2 minutter foran kamera vise det talentet for castingansvarlige. Jenta stilte seg opp og sa: "ehm...eh... Mitt talent er vel at jeg ikke har noe talent, jeg er helt talentløs jeg!!" Og så ble hun stående å glo dumt og tomt i kamera... Trenger jeg å si at ho ikke gikk videre? Dummeste JEG ser i kontaktannnonser: "Jeg liker turer i skog og mark".... Det er en så klisjefyllt setning at de kunne like gjerne skrevet: Jeg er en grå mus som lever et A4-liv og er livredd for å skille meg ut, derfor skriver jeg det alle jenter skriver at de liker turer i skog og mark" ... BOOORING!!! Tips til kontaktannonseskrivere: Skap spenning! Få meg nysgjerrig! Fortell om det frekkeste du har gjort eller hva du definerer som absolutt nytelse! Skill deg ut fra mengden! Når du skal på en audition med 8000 andre og de skal ha 150, hva gjør du? Jo, du viser at du er UNIK og du viser at du har selvtillit til å vise det fram uten å virke skrytete og blærete! I nisseluelandet vårt lever alt for mange under Janteloven og forteller du en faktaopplysning, så får du fort høre at du skryter??? Nei, nå kan jeg ikke skrive mer, for nå må jeg lese kontaktannonser hvertfall morsommere enn å lese agurknyhetene til VG
hjertesukka Skrevet 14. juli 2012 #11 Skrevet 14. juli 2012 Noe som irriterer meg i tillegg til det som allerede er nevnt, er vink av typen "Du virker interessant, jeg vil gjerne vite mer om deg" når det til overmål kommer fra en person som ikke har skrevet det minste grann om seg selv, og som regel heller ikke har bilde. Jeg har en ganske fyldig profil som i korte trekk viser hvilke interesser jeg har og hvordan jeg er. Bilder har jeg også. For ikke å snakke om de som vil ha kontakt, fordi "du høres spennende ut", men som avslører seg ved at de ikke har vært inne og lest profilen min engang! Hvordan kan de da vite at de har lyst å bli kjent med meg? Sjølsagt fra en uten bilde og egen tekst.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Dummeste JEG ser i kontaktannnonser: "Jeg liker turer i skog og mark".... Det er en så klisjefyllt setning at de kunne like gjerne skrevet: Jeg er en grå mus som lever et A4-liv og er livredd for å skille meg ut, derfor skriver jeg det alle jenter skriver at de liker turer i skog og mark" ... BOOORING!!! Vi er forskjellige. Turer i skog og mark er en så viktig del i mitt liv at jeg glatt hopper over de jentene som ikke skriver at de har en friluftsaktivitet. Anonym poster: 89aa0ba74eb907c86ef90112cbe0a773
lalaB Skrevet 14. juli 2012 #13 Skrevet 14. juli 2012 Vi er forskjellige. Turer i skog og mark er en så viktig del i mitt liv at jeg glatt hopper over de jentene som ikke skriver at de har en friluftsaktivitet. Anonym poster: 89aa0ba74eb907c86ef90112cbe0a773 men det går ann å skrive at man er intressert i friluftsliv på en annen måte enn "glad i turer i skog og mark", som er en så oppbrukt "standardsetning". 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #14 Skrevet 14. juli 2012 Naturlig det da vel! Jeg er ganske perfeksjonist av meg, og noe lignende kunne jeg sagt i omtrent alle sammenhenger. Da "unnskylder" jeg på en måte at det ikke er perfekt, som jeg selv følte det burde vært. Alle kan skrive et eller annet, det er jo ingen kunst. Men å skrive godt, kort, konsist, kreativt og personlig er et hav verre. De aller aller fleste feiler med god margin her synes jeg da. Anonym poster: 89aa0ba74eb907c86ef90112cbe0a773 Ja mange feiler på det..spesielt føler jeg at mange skriver ting de TROR jenter liker istedet for å faktisk si noe om seg selv. Men jeg mener også at msn ikke nødvendigvis trenger å skrive så innmari kreativt, alt er bedre enn å skrive at man ikke vet hva man skal skrive. Ja<br /><br /> Anonym poster: 9eb9a8a5b56a259e32cdeacde66948e7
Gjest spavalica Skrevet 14. juli 2012 #15 Skrevet 14. juli 2012 Menn som skriver en lang liste over ting de ser etter hos en dame :)Pen,tynn,smart,sporty...Dream on!
Starsearcher1 Skrevet 14. juli 2012 #16 Skrevet 14. juli 2012 Det å skrive at man ikke har noenting å skrive om er like dumt som når en jente kommer bort til meg og sier: "Unnskyld, kan jeg få spørre deg om en ting"? Halloooo jenta! Du HAR allerede spørt meg et spørsmål, nemlig ved å spørre om du kan FÅ LOV til å spørre om noe Og dessuten: Hvorfor sier dere "unnskyld" foran alt mulig?? Dersom mobilbatteriet mitt har dødd, så ser jeg meg om etter en søt hyggelig dame, så smiler jeg mot henne og sier: Du er virkelig fin med de brillene! Dama SER at jeg oppriktig mener det og sier naturligvis takk for komplimentet. Da sier jeg IKKE:"unnskyld vet du hvor mye klokka er?" men isteden: "Mobilen min døde nettopp, kan du si meg hvor mye klokka er?" Don't get real, get intelligent!! Og gutta: Vær gentleman mot damene! Og jenter: Neste gang du skal spørre om klokka: Bare å gå bort til meg og si: "Hei kjekken! vet du hvor mye klokka er"? Så skal du få svar og helt sikkert kommer jeg til å si: "Deilig å endelig treffe ei jente som ikke sier unnskyld før ho spør om noe"!
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2012 #17 Skrevet 14. juli 2012 Jeg har også bilde! Hvilken nettside har du profil på da? Jeg skriver 300 tegn i minuttet så jeg kan skrive det lengste svaret du har fått til nå pussig! logger meg inn nå og ser at du har skrevet innlegget for bare noen minutter siden Møteplassen og Q500.
Knirke Skrevet 14. juli 2012 #18 Skrevet 14. juli 2012 "Eventyrlysten og liker å reise", og så er albumet fullt av charterferiebilder fra Las palmas med stråhatt og paraplydrinker 2
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2012 #19 Skrevet 14. juli 2012 Herregud, uansett hvor vanskelig du syns det er å skrive om deg selv i en nettdatingsprofil, så ikke skriv at du ikke vet hva du skal skrive da! Anonym poster: 9eb9a8a5b56a259e32cdeacde66948e7 Mange av disse tilføyer "men spør hvis du lurer på noe." Gjør det ikke noe bedre, i grunnen. Jeg også synes "hjemmekos og turer i skog og mark" drukner i mengden av de tusen andre profilene med akkurat den setningen i.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #20 Skrevet 14. juli 2012 Synes egentlig ikke det er så nøye hva folk skriver i profilen sin jeg, for inntrykket jeg får IRL er stort sett et annet uansett. Noen ganger bedre, noen ganger verre. Uansett er det greiest å bare møtes for å se det an, men pusher jeg litt på det så er det veldig mange jenter som plutselig slutter å skrive. It's a waiting game. Anonym poster: 89aa0ba74eb907c86ef90112cbe0a773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå