AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er en ung dame på 31, og lurer på hva sannsynligheten er for at en mann på 47 år kan være interessert i meg? Jeg er veldig interessert i han. Han er skilt, og han er utrolig ungdommelig og kjekk. Samtidig er han så rolig, stabil og avbalansert. Føler meg trygg med han. Vet ikke hva han føler tilbake - enda! Anonym poster: 373ec0c5450d5a7f08ccc7993faa0b2a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Tuller du? I din alder bør du da vite at ingen kan svare på dette annet enn mannen du er interessert i. Eller er du ute etter type svar "han blir sikkert kjempesmigret av at en så ung kvinne er interessert, så han blir garantert forelsket i deg"? Dere er begge godt voksne mennesker så da er vel alder av mindre betydning på generelt nivå. Hva akkurat denne mannen mener vet ingen av oss her. Anonym poster: 549fe8c675c4635a8d5d79f2287b45a3 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Tuller du? I din alder bør du da vite at ingen kan svare på dette annet enn mannen du er interessert i. Eller er du ute etter type svar "han blir sikkert kjempesmigret av at en så ung kvinne er interessert, så han blir garantert forelsket i deg"? Dere er begge godt voksne mennesker så da er vel alder av mindre betydning på generelt nivå. Hva akkurat denne mannen mener vet ingen av oss her. Anonym poster: 549fe8c675c4635a8d5d79f2287b45a3 Vil ikke si jeg er godt voksen, akkurat. Er jo ikke 50! Er veldig usikker når det kommer til sånne ting. Har ikke så mye errfaring og vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Venter egentlig på at han skal ta steget, isåfall, men er redd han syns jeg er for ung. Anonym poster: 373ec0c5450d5a7f08ccc7993faa0b2a
Steinar40 Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Vil ikke si jeg er godt voksen, akkurat. Er jo ikke 50! Er veldig usikker når det kommer til sånne ting. Har ikke så mye errfaring og vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Venter egentlig på at han skal ta steget, isåfall, men er redd han syns jeg er for ung. Anonym poster: 373ec0c5450d5a7f08ccc7993faa0b2a Under normale omstendigheter er dette en for stor aldersforskjell, ja. Han er sannsynligvis ferdig med barn, og hvis du ikke er det, så blir det fort et problem. 1
skreppamedleppa Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Om han er interessert, om forholde vil fungere er det ingen som vet her, men alderen er det ingenting å si noe på. Dere er voksne mennesker begge to og i motsetning til steinar som bestandig tror kjærligheten er en vandrende matematiker som kun bryr seg om tall, så tror jeg et forhold handler om andre ting enn tall og formler. Så ja en mann på 47 kan være interessert i en dame på 31. Om han du tenker på er interessert i deg? Det må du nesten spørre han om. 2
Steinar40 Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Om han er interessert, om forholde vil fungere er det ingen som vet her, men alderen er det ingenting å si noe på. Dere er voksne mennesker begge to og i motsetning til steinar som bestandig tror kjærligheten er en vandrende matematiker som kun bryr seg om tall, så tror jeg et forhold handler om andre ting enn tall og formler. Så ja en mann på 47 kan være interessert i en dame på 31. Om han du tenker på er interessert i deg? Det må du nesten spørre han om. Kjærligheten burde ihvertfall vært matematiker, ja hehe Jeg peker altså på ett (av flere) mulig problem med et slikt forhold. Som det dermed vil være smart å få avklart før man kaster bort for mye tid og følelser på noe som ikke er liv laga.
skreppamedleppa Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 (endret) "Kjærligheten burde ihvertfall vært matematiker, ja hehe" Det er jeg heldigvis ikke enig med deg i. Men at det kan være lurt i å oppsøke kilden og på den måten få vite om det er noe vits i å forfølge følelsene med alt det innebærer av et fremtidig liv sammen inkludert felles drømmer om egne barn kan jeg være enig med deg i. Endret 14. juli 2012 av skreppamedleppa
Steinar40 Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 "Kjærligheten burde ihvertfall vært matematiker, ja hehe" Det er jeg heldigvis ikke enig med deg i. For meg hadde det vært veldig praktisk at kjærligheten var matematiker fordi jeg bare er interessert i et forhold som varer evig. Gjensidig kjærlighet "mindre enn uendelig" er altså uinteressant i mine øyne.
skreppamedleppa Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Hvortid ble kjærligheten praktisk? Anyway, jeg vet at du er en liten luring steinar, du lokker dine motstandere ut i en evig rund dans som kan vare i 40 sider, sier ikke nei takk til det. Men uten minst 2 boller med kaffi så tilig på morningen er jeg en lusen dansepartner angående noe så evigvarende som kjærligheten Jeg er er dog glad for at jeg har mange ord for å beskrive kjærligheten, praktisk kommer langt nede på listen, selv om jeg vil ha kvalitetsmesig kjærlighet. 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 Jada, klart han kan være interessert .. Selv er jeg snart 30 og dater en på 45. Aldersforskjell kan helt klart by på kan store utfordringer, men det er viktig å tenke seg godt om før man hopper i det. Så fremt man hopper i det med tanke på at det skal være noe seriøst som skal vare .. Anonym poster: ba07ec5431530ed84f06daede5764e4f
solch Skrevet 14. juli 2012 #11 Skrevet 14. juli 2012 Den er vell like stor som at en hvilken som helst annen mann skulle vært interessert. Du trenger nok ikke være tryllekunstner for å kapre han, nei, det er fullt mulig.
Gjest Janus Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Om alder er det eneste du legger til grunn, så er vel sannsynligheten nærmere 100%? Kjør på.
Steinar40 Skrevet 14. juli 2012 #13 Skrevet 14. juli 2012 Hvortid ble kjærligheten praktisk? Anyway, jeg vet at du er en liten luring steinar, du lokker dine motstandere ut i en evig rund dans som kan vare i 40 sider, sier ikke nei takk til det. Men uten minst 2 boller med kaffi så tilig på morningen er jeg en lusen dansepartner angående noe så evigvarende som kjærligheten Jeg er er dog glad for at jeg har mange ord for å beskrive kjærligheten, praktisk kommer langt nede på listen, selv om jeg vil ha kvalitetsmesig kjærlighet. Jeg kan ihvertfall være enig med deg i at jeg fortsatt har tilgode å se noe praktisk med kjærligheten.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. juli 2012 #14 Skrevet 14. juli 2012 både 31 og 47 er helt klart voksent så alderen din har nok ingenting med noenting å gjøre, men kanhende dere er på forskjellige stadier i livet.Spør ham da vel.
Gjest EasyRider Skrevet 14. juli 2012 #15 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er 48, skilt, mann, har 2 barn 50/50 og forelskelse har lite med alder å gjøre slik jeg ser det. Kanskje han tenker akkurat det samme som deg. Grip kjærligheten når den er der. Ikke gå og angre på at du ikke turte. Han vil uansett synes det er fint å høre. Det er jeg helt sikker på. Om du ikke vil si det med ord så gjør noe sammen med han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå