Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest airam90
Skrevet

Sluttet på p-ring for snart 3 uker siden. Har hatt jevnlig sex rundt eggeløsning. Etter 2-2.5 uke fikk jeg litt brun utflod og det har vart litt av og til. Er det da umulig at jeg har blitt befruktet da?

IKM er ca 23.07, spørs hvordan det blir etter p-ring slutt.

Har alltid vært plaget med mellomblødninger under visse type prevensjoner og litt utenom. Minsker det min fruktbarhet?

Første gang vi prøver :)

Er ikke noe feil med meg anngående mellomblødninger har legene sagt. Etter et par gynekologbesøk.

Videoannonse
Annonse
Gjest airam90
Skrevet

Ingen som aldri har opplevd dette altså?

Skrevet

Ingen som aldri har opplevd dette altså?

Jeg spottet masse under prøveperioden. Fikk hormonforstyrrelser etter 10 års uavbrutt p-pillebruk. Ble gal av denne spottingen! Holdt på i 6mnd før jeg dro til gynekolog. Der fikk jeg resept på "primolut" som jeg skulle bruke i 3 sykluser. Måtte da ta pause fra prøvingen. Fikk dette for å På en måte kickstarte systemet. Funket som bare det! Ble gravid første forsøk etter denne kuren, og har en nydelig sønn på 11 uker nå :rodmer: Gi deg selv litt tid, men kontakt lege/gyn hvis det ikke gir seg etter 3-4 mnd. Lykke til!

Gjest airam90
Skrevet

Jeg spottet masse under prøveperioden. Fikk hormonforstyrrelser etter 10 års uavbrutt p-pillebruk. Ble gal av denne spottingen! Holdt på i 6mnd før jeg dro til gynekolog. Der fikk jeg resept på "primolut" som jeg skulle bruke i 3 sykluser. Måtte da ta pause fra prøvingen. Fikk dette for å På en måte kickstarte systemet. Funket som bare det! Ble gravid første forsøk etter denne kuren, og har en nydelig sønn på 11 uker nå :rodmer: Gi deg selv litt tid, men kontakt lege/gyn hvis det ikke gir seg etter 3-4 mnd. Lykke til!

Tusen takk for svar :)

Har heldigvis sluttet nå. Har bare vært helt lysebrun utflod. Og hatt litt murringer.

Testet negativ 10 dpo, men skal prøve igjen om noen dager :)

Om det ikke går på dette forsøket og spottingen ikke gir seg så går jeg nok til gynekologen min ja :)

Har hørt han er den beste i norgen innen uforklarlig barnløshet. Så stoler på at han kan hjelpe meg når han er den enste som har klart å finne riktig prevensjon til meg mest de andre gynekologene jeg var oss sa jeg måtte ta sprøyter for å komme i overgangsalderen osv. Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...