Tulla2 Skrevet 13. juli 2012 #1 Del Skrevet 13. juli 2012 Holder på å pusse opp kjøkkenet. Eller; det nærmer seg ferdig. Så var det dette med lys. Pr i dag har jeg ikke en eneste lyskilde på kjøkkenet - men har planer om lampe i taket. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med lys Hvordan er det med lys under overskap? Lampe i kjøkkenvinduet (må i så fall være hengende da karmen er svært smal)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2012 #2 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Lys under overskap er da meget praktisk og fint - skaff deg det om du liker det du Endret 13. juli 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 14. juli 2012 #3 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg må ha lys under overskap. Og lampe i vinduet er upraktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 14. juli 2012 #4 Del Skrevet 14. juli 2012 Lys under overskap er selvfølge for min del, må ha bra lys når man arbeider på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 14. juli 2012 #5 Del Skrevet 14. juli 2012 Klart man skal ha lys når man arbeider. Altså lys under skapene. Så mye som mulig. Jeg begrenser lamper i vinduer til stjerner rundt jul. Men ut eller ikke. Gjør slik du liker det selv, ikke hva andre liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 14. juli 2012 #6 Del Skrevet 14. juli 2012 Lys under overskap blir aldri "ut". Det er helt nødvendig å ha godt arbeidslys på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå