Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Hei! Jeg trenger noen innspill om hvilken bilstol som passer i en Audi a4. Vi har besafe izi combi x3 til det eldste barnet, men vi må ha en mindre stol til det minste barnet siden mannen ikke får plass hvis vi skal ha besafe izi combi bak han også. Så dere som har Audi a4, hvilken bilstol har dere?
Lillemams Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Vi har hatt både Acta Graco cosmic comfort og britax two way elite, sistnevnte er det som tar minst plass. Men A4 er ikke stor, så det blir ikke store plassen foran med bakovervendt sete, men jeg er 176, og har hatt helt grei plass . Har forøvrig nettopp byttet bil til A6, fantastisk å kunne strekke ut beina litt
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Ts her, takk for svar skulle gjerne hatt en a6 ja, men økonomien er ikke helt der enda var du fornøyd med britax stolen?
charactouy Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har ikke Audi, men vi hadde BeSafe x3 i min bil før, og det ble for trangt. Vi byttet til Britax MaxWay og kunne flytte forsetet 20-30 cm lengre bak Kjempefornøyd med stolen
Lillemams Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Absolutt fornøyd ja. Nå har jeg den i konebilen min, en merce A140 - gutten er snart 3, sitter bakovervendt, og fortsatt klarer jeg å sitte på i passasjersetet foran. Det sier litt om hvor liten plass det sete tar selv om det er bakovervendt. Det er også enkelt å montere, veier lite og gutten har fortsatt god plass (98cm lang)
Casall Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Det skal vel også nevnes at selv om A-klassene ser små ut utenfra, så er de kjempestore inni, spesielt i baksetet.
Gjest Ts Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Det skal vel også nevnes at selv om A-klassene ser små ut utenfra, så er de kjempestore inni, spesielt i baksetet. Ironi eller? Min er ihvertfall ikke kjempestor inni. Takk for svar folkens, skal se litt på Britax sine stoler
Casall Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Ironi eller? Min er ihvertfall ikke kjempestor inni. Takk for svar folkens, skal se litt på Britax sine stoler Ironi, nei? Mamma har A-klasse og det er jo danseplass i baksetet. Vi tok ut baksetene og brukte den som flyttebil. Helt sinnsykt hvor stor den er inni i forhold til hvor liten den ser ut.
Gjest Ts Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Ironi, nei? Mamma har A-klasse og det er jo danseplass i baksetet. Vi tok ut baksetene og brukte den som flyttebil. Helt sinnsykt hvor stor den er inni i forhold til hvor liten den ser ut. Så flott for mora di da, men jeg må nesten ha baksetene jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå