Cassandra Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Heisann!! Selvsagt kom jeg opp til eksamen. Norsk. På torsdag. Men plutselig kom jeg til å tenke på at inne på KG er det jo masse nyttige skrive tips. Grammatikk tips og slik Så derfor er jeg her og vil rette en takk til alle som har gjort det myyyyyyye enklere for meg å lese til eksamen. Jeg skal til og med notere meg alle reglene på notat arket jeg har lov til å ha med meg på torsdag. Til alle andre som skal ha eksamen: Lykke til, tvi tvi, break a leg.. alt ettersom 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 .... og det kommer til å gå kjempebra; jeg føler det på meg! Skal krysse alle fingre og tær for deg, og sender hermed all flaksen min over til deg: *bzzzzzzz* Har selv gjort unna enda en i dag Stå på, du er en grepa dame, Cassandra! Mange gode klemmer fra _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-28 18:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Takk i like måte, Vibeke!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå