Gå til innhold

Brudekjole blues

Glede

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest om og sett på så mange ffine brudekjoler her. Dere har virkelig god smak jenter!

Mitt "problem" er at selv om jeg gleder meg til å finne en kjole som er "meg" og til å være vakker for min tilkommende, er jeg redd for brudesalonger.

Har liksom fått intrykk av at man står i butikken med selgeren HELT ALENE og skal finne kjolen. Dette høres helt latterlig ut på trykk, men jeg er litt lei meg for jeg gruer meg virkelig. Vanligvis har jeg ikke noe problem med sånne situasjoner, er ikke sjenert. Det er bare det at brudekjole er så stort og fancy liksom.

Vil ikke handle på internett heller, vet ikke hvilken brudekjole størrelse jeg har engang.

Dette ble litt rotete, men det hjelper med et hjertesukk da.

Mente ikke å skrive et meg, meg, meg innlegg, håper det ikke blir tatt sånn.

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få med forloveren din (eller mor/venninne/søster osv) når du skal prøve brudekjoler! icon_smile.gif Da er du ikke alene med selger, og det er myyye koseligere! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt som deg, men ble positivt overrasket da jeg skulle prøve kjoler. Er du nervøs, kan jeg anbefale deg å dra til Brudekjolen på Egertorget som første stopp. Utrolig hyggelige og hjelpsomme. Egentlig så vil jeg vel anbefale deg å være tidlig ute så du har salongen for deg selv, men kommer du senere på dagen er du garantert ikke den eneste der som skal prøve kjoler.

Bare du kommer deg inn på den første salongen lover jeg deg at du kommer til å storkose deg med kjoleprøvingen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å bekymre deg. Jeg hadde det på samme måten. Bor du i Oslo vil jeg anbefale Christiane brudesalong, der føler jeg i alle fall at jeg har fått masse og GOD hjelp!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Niso sier ta med deg mor,venninne eller søster. Jeg hadde med meg en venninde og det ble mye latter og prøving...

Fikk også super hjelp i brudesalongen.

Bor du i oslo området kan jeg anbefale deg en tur innom Solgunn's Boutique eller Kristin's, begge ligger i strømmen.

Lykke til !! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...