AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Jeg og min bror skal kjøpe en gave sammen til moren vår som fyller 50 veldig snart, noen som har forslag? Hun leser lite bøker, ser ikke film..... Alle forslag i alle ok prisklasser tas i mot med takk! Vi er 16 og 20 år. Anonym poster: 02e8933f9d90ba0436f318ec71a84ac5
Millimani Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Dra til fotografen og ta bilde av dere to sammen, bestill i en god størrelse. Eller ta et bilde dere allerede har av dere to sammen, forstørr det og sett det i ramme
Alina X Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Hva med en "goodie" bag? Dere kan fylle en kurv med rødvin, smykker, sminke, kanskje et klesplagg, noen gode matbiter,foreksempel sjokolade, og kanskje en lite dikt?
Sulosi Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Min mor fikk time hos hudpleier av meg og min bror. Det satte hun veldig pris på. Er noen år siden nå og hun snakker om det ennå og er stadig innom og kjøper produkter der selv om det betyr 1 times kjøring.
Mafalda Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Jeg ville ikke ønsket at mine barn i student-alder brukte mye penger på en gave til meg. Et hyggelig, håndskrevet kort holder lenge, kanskje med en mini-gave. That's it, max. Jeg har ikke lyst på flotte, dyre gaver fra mine barn, og det sier jeg klart ifra om. De har andre ting å bruke pengene sine på- men de vet også at jeg blir veldig glad for et kort, en skeiv sjololadekake, eller en tegning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå