AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Bare lurer på om noen tenker mye over det? (når det ikke er gjennomsiktig) Føler meg så teit i mine dyre "proffe" treningstights selv om jeg elsker å bruke de til trening... Er ikke så fryktelig overvektig, men kiloene sitter jo selvsagt på bena mine så ingenting blir skjult i slike plagg. Anonym poster: 02ca3497eb28f333cfecadac77db9592
Miah Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Nei, tenker ikke noe over det i det hele tatt. Det er bare trening. Jeg bruker treningstights fordi det er komfortabelt, og er også mye lettere å løpe i. Det betyr ingen verdens ting, de færreste er særlig pene på trening uansett. 2
Gjest Pheel Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Er det på treningsstudio, på joggeturer o.l du bruker det, behøver du ikke tenke over det overhodet synes jeg. Jeg tenker ikke på det, eneste jeg tenker når jeg ser noen trener (overvektige eller ei), tenker jeg bare at de er flinke, og kunne ønske jeg kunne hatt noe av den motivasjonen selv. Ellers tenker jeg over det når jeg ser noen som ikke er slanke i hvite tights på kjøpesentre o.l, for det erdet få som kan kle, men, men. :-)
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Bryr meg absolutt ingenting om hvordan folk ser ut i treningstøy sålenge de kler seg dekkende. En ting jeg har lagt merke til er at tekniske løpebukser/tights ofte blir ekstra gjennomsiktige når man har fyldig lår/rumpe(og det skal veldig lite til) samt når de er vasket endel(noen merker er også slik uansett) - så jeg har sett inn i mang en rumpe som har brukt gstring under. Mitt eneste tips til alle der ute, uansett vekt er; bruk undertøy som dekker rumpen litt Jeg bruker selv Small i løpebukser, har lite fett på underkroppen og tenker ikke på at andre er større eller mindre enn meg på den fronten. Jeg trener sammen med masse folk som er overvektige, men ufattelig trente. De har gjerne et par "valker", kraftige lår osv - men er supersterke, langt sterkere enn mange av oss som veier mindre. Der jeg trener bruker nesten alle løpetights og teknisk, stram tskjorte - det gjelder de som har ekstra her og der, og de som ikke har det. Ingen bryr seg Anonym poster: 46dedc978e57a7691bd210949191e5ae
Kalas Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Nei, det tenker jeg overhodet ikke på. Tights er jo mest komfortabelt, særlig til løping, så mine øyenbryn forblir uhevet. 2
vogue90 Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bryr meg heller ikke om hvordan andre går kledd på trening. 2
Sophia. Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bryr meg ikke om hvordan andre ser ut eller går kledd når de trener, jeg tenker bare hvor flinke de er! Så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over. 3
Gjest Bell Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Treningstights er for alle som vil og forbeholdt alle størrelser og fasonger :D ikke tenk på det i det hele tatt! Det viktigste med treningstøy er at det er praktisk og gjør treningen komfortabel slik at det motiverer til mer trening. Hvordan det ser ut på synes jeg er mindre viktig. Når jeg ser noen i treningstøy (feks hvis jeg ser noen på butikken e.l) tenker jeg at det der er et menneske som tar vare på seg selv med å trene.
kills Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Jeg bryr meg ikke om hvilke kroppsfasonger som velger å bruke treningstights.De er komfortable, puster, og er tettsittende hele veien så overvektige eventuelt slipper gnissing mellom bare lår. Jeg har i grunnen bare positive tanker om alle slags mennesker som trener. 1
Ambivalent Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Jeg tenker bare you go girl! Fresht treningstøy gir meg bare positive assosiasjoner, uansett kroppsform. 1
Gjest Bond Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Eh - hva annet skulle du da bruke på trening? Treningstøy er ikke noe man bruker for å skjule kroppen, og treningsklær har bare én funksjon - at man føler seg komfortabel når man trener.
Scherbatsky Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Tenkte på dette tidligere i dag, når jeg var innom senteret kjapt (fra garasjen, rett opp til G-sport) for å se på løpesko til treningen før jeg hadde en avtale PÅ treningssenteret. Men fant raskt ut at jeg ga blanke blaffen. Og fy fader så deilig det var! For det første så sitter den bedre allerede en uke etter at jeg kjøpte den, selvtilliten har steget for jeg vet at mye av den store kroppen min og de store låra mine, faktisk er muskler (gikk fra null trening til å lett ta 150 i beinpress). Så da får folk tenke det de vil. Håper derimot at de tenker; "Hm, så bra. Hun der er glad i seg selv og vil bli frisk!" 3
Que Skrevet 14. juli 2012 #13 Skrevet 14. juli 2012 couldn't care less! Treningstight er gull verdt og jeg eeelsker å bruke det, så hvorfor skal ikke alle andre som vil kunne bruke det? Det viktigste er jo at man faktisk ønsker å ta vare på kroppen sin;) 2
Zakuro Skrevet 14. juli 2012 #14 Skrevet 14. juli 2012 Bryr meg ikke om hva andre folk trener i, de må jo få gjøre som det passer dem:) Men jeg må innrømme jeg ikke tørr å trene i tights selv
Gjest Skrevet 14. juli 2012 #15 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er slettes ingen sylfide, og kler sikkert ikke tights, men det er det er ikke aktuelt å la være å bruke treningstights for det! Det er sååå mye mer behagelig å både sykle og løpe i tights, så da bruker jeg det. Hva andre tenker om meg, driter jeg i. Men jeg passer alltid på å bruke sorte hotpantstruser under, for jeg har også sett mange som har string under gjennomsiktige tights, og det er ikke mye pent, selv om de er både tynne og veltrente.
Timseh Skrevet 15. juli 2012 #16 Skrevet 15. juli 2012 Har selv vært der. Da jeg var nesten 110 kg brukte jeg treningstights. Synes det var bedre å trene i Jeg legger ikke merke til hva folk har på seg på treningen, jeg er mest opptatt av å trene.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #17 Skrevet 15. juli 2012 Takk for svar. Dro på meg tightsen og gikk ut døra! Bruker alltid boxer under i tilfelle den er gjennomsiktig i sollys. Anonym poster: 02ca3497eb28f333cfecadac77db9592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå