Gå til innhold

På tide med en ny unge, hva med den gamle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på om det er på tide med en ny unge nå. Har ei datter, 1999-modell fra før, så ikke så veldig gammel, men det har vært litt mye tull med hun i det siste og føler at det er noen småfeil med henne. Hun har begynt å streike litt da og gjør ikke helt det jeg ber om og er litt treg. Huden hennes er heller ikke like glatt og blank som før og hun har fått to kuler jeg er litt usikker på hva er for noe på frontpanelet. Vet ikke om det kanskje er bulk, men jeg har jo behandlet henne bra da så litt rart, det liksom plutselig bare var der. Jeg tror også hun lekker litt av og til. Utseendemessig så er hun også litt forandret også personlighet

Jeg ble forklart at en unge skulle vare omtrent et helt liv, men det er vel bare det reklamen sier tenker jeg. Er det på tiden å kvitte seg med henne å mulig få en ny en? Litt usikker på hvor mye jeg kan få for henne, hun er vel ellers i god stand da, bortsett fra noen småfeil her og noen småproblemer der. Kanskje litt kirurgi kan fikse det, jeg vet ikke, men det har jeg ikke råd til uansett.

Men tror dere jeg kan få i hvertfall 20 000 for henne? Er heldigvis gratis å få en ny, men de er jo dyr i drift da.

Anonym poster: b192a6d33cc3b22f1515416f40045de9

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du må ringe foreldrevernet og be om en ny heim til deg.

• Liker 1
Skrevet

Bytte?

Hvis du er interessert i en morragretten snart-i-skolealder-guttunge som bare vil høre om sjørøvere og dinosaurer med skarpe tenner, så tar jeg gjerne en prebubertal jentunge som vil lakke negler sammen med meg og gå på shopping! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke du var noe morsom jeg ts.

Ps. Min unike sikkerhetskode var passende nok "scumbag"...

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg er uenig med deg, og synes at sånne spøker kan være morsomme og ikke upassende i det hele tatt, så lenge man forstår at det er tull. Hvis man ikke kan spøke, så blir livet ganske kjedelig. :)

(Jeg lo høyt av innlegg 7 i denne tråden, f.eks).

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser ikke helt fordelen med å kjøpe en unge? Hva slags slavearbeid kan de utføre? Synes du selger til blodpris.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på om det er på tide med en ny unge nå. Har ei datter, 1999-modell fra før, så ikke så veldig gammel, men det har vært litt mye tull med hun i det siste og føler at det er noen småfeil med henne. Hun har begynt å streike litt da og gjør ikke helt det jeg ber om og er litt treg. Huden hennes er heller ikke like glatt og blank som før og hun har fått to kuler jeg er litt usikker på hva er for noe på frontpanelet. Vet ikke om det kanskje er bulk, men jeg har jo behandlet henne bra da så litt rart, det liksom plutselig bare var der. Jeg tror også hun lekker litt av og til. Utseendemessig så er hun også litt forandret også personlighet

Jeg ble forklart at en unge skulle vare omtrent et helt liv, men det er vel bare det reklamen sier tenker jeg. Er det på tiden å kvitte seg med henne å mulig få en ny en? Litt usikker på hvor mye jeg kan få for henne, hun er vel ellers i god stand da, bortsett fra noen småfeil her og noen småproblemer der. Kanskje litt kirurgi kan fikse det, jeg vet ikke, men det har jeg ikke råd til uansett.

Men tror dere jeg kan få i hvertfall 20 000 for henne? Er heldigvis gratis å få en ny, men de er jo dyr i drift da.

Anonym poster: b192a6d33cc3b22f1515416f40045de9

Hva med garasjesalg? Høystbydene? Må få igjen noe for alt strevet som ble mislykket for deg

Anonym poster: c7f3c6fd710935a2e71fb026ff8f3931

AnonymBruker
Skrevet

:hoppendeglad: Hihi.. Funny! Ja til flere morsomme innlegg her, få oss til å LE av og til!

Takk TS. :dagens-rose:

Anonym poster: 5aa3bfce5827dd0c736d7fe5aa4facdc

Skrevet

Å være en forelder innebærer at man til tider tenker slikt, helt uskyldige "syndige" tanker, men likevel så normalt. Spesielt i en evt "kampens hete" så skulle man gjerne ha lagt ut en liten annonse på finn :cool:

Så å spøke med slikt på denne måten bør man få lov til, spesielt som AB på Kvinneguiden :legrine:

Man kan bare ikke være så A4 på alt her i livet, og isåfall bør man i det minste la andre være litt uhøytidelig til tider :tronderbart:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...