Grooo Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Etter å ha lest dette kommer jeg garantert aldri til å starte med dykking! Snakk om å være snartenkt og rolig i en slik situasjon da, de fleste av oss ville vel fått panikk og røsket løs haien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Visste du at det er farlig å leve? Det har vist seg at alle som gjør det dør til slutt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg vil vel i grunnen påstå at haier er farligere enn dykking. Heldigvis var ikke denne så stor! Ragnhild, tuller du eller? Dør alle sammen som lever? Ånei, hvordan skal dette gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Dette var snorkling, ikke dykking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, okei da Syntes bare dette var en morsom sak jeg, stakkars mann! (Og stakkars lille hai, han hadde nok litt dårlig syn ettersom han ikke så at dette byttet var litt for stort for ham...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 12. februar 2004 #6 Del Skrevet 12. februar 2004 Må si jeg ble skuffet når jeg fikk frem linken. Hadde sett for meg den digre haien, blooood og gørr . Og så var det bare den lille fisen der :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 farligere å gå til butikken. Farlig og lese om alt som er farlig. D e fali d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Hehe 8) Det der var bare litt spenning i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå