Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Jeg sitter med Zappa på stereoen og øl i glasset. Dere da?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 fyllesjuk i sofaen mens jeg brekker meg over en skål spagetti jeg angrer på at jeg lagde.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Min egen feil, og jeg er jo fullstendig klar over hvor fyllesjuk jeg alltid blir. Er allergisk mot et eller annet i øl så etter bare to øl så blir jeg dårlig dagen etterpå, og etter seks stykker så er det en ordentlig fyllesjuke. Men det var helt klart verdt det da, så da får jeg heller ta støyten med et smil
Silfen Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Jeg vurderer å reise meg og hente is til jordbærene som står og lokker meg. Men jeg har vært hos tannlegen i dag og det er veldig ømt og sånt og vondt å gape. Men ... iiiiiis ...
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Du er på KG også.. :D Ja, jeg multitasker, faktisk så koser jeg hund og ser på CSI også
Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #8 Skrevet 13. juli 2012 Min egen feil, og jeg er jo fullstendig klar over hvor fyllesjuk jeg alltid blir. Er allergisk mot et eller annet i øl så etter bare to øl så blir jeg dårlig dagen etterpå, og etter seks stykker så er det en ordentlig fyllesjuke. Men det var helt klart verdt det da, så da får jeg heller ta støyten med et smil Har du prøvd å ta pollenallergimedisin før du begynner å innta alkohol? Du er på KG også.. :D Jepp. Jeg vurderer å reise meg og hente is til jordbærene som står og lokker meg. Men jeg har vært hos tannlegen i dag og det er veldig ømt og sånt og vondt å gape. Men ... iiiiiis ... Du fortjener vin i tillegg, søta. Ja, jeg multitasker, faktisk så koser jeg hund og ser på CSI også Hvilken rase?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Har du prøvd å ta pollenallergimedisin før du begynner å innta alkohol? Hvilken rase? Nei det har jeg ikke prøvd, pleier det å hjelpe? Var hos legen og tok det opp da jeg var tenåring for jeg syns det var så rart at alle andre fungerte etter en ordentlig fyllekule, mens jeg lå hjemme og kastet opp etter "bare" en sekspakning, og han sa at jeg nok har en mild reaksjon på noe i øl men at med mindre jeg blir virkelig alvorlig syk så må jeg bare regulere inntaket, og det må man jo uansett. Hunden min er en italiensk mynde fra helvete i dag. Alle andre dager i året er hun en real artig hund med gode faste rutiner og en mild sjel. I dag derimot tramper hun rundt som en elefant på to tonn og tygger maten sin så høyt man man skulle tro hun malte gråstein :happy:
Silfen Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Jeg velger is fremfor vin hvilken dag som helst, altså. Det meste går egentlig foran vin.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 Jeg velger is fremfor vin hvilken dag som helst, altså. Det meste går egentlig foran vin. favoritt-is?
Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #12 Skrevet 13. juli 2012 Nei det har jeg ikke prøvd, pleier det å hjelpe? Var hos legen og tok det opp da jeg var tenåring for jeg syns det var så rart at alle andre fungerte etter en ordentlig fyllekule, mens jeg lå hjemme og kastet opp etter "bare" en sekspakning, og han sa at jeg nok har en mild reaksjon på noe i øl men at med mindre jeg blir virkelig alvorlig syk så må jeg bare regulere inntaket, og det må man jo uansett. Jepp, det fungerer fjell. Få i en pakning zyrtec og ta to stk piller timen før du begynner å drikke. Lykke til. Hunden min er en italiensk mynde fra helvete i dag. Alle andre dager i året er hun en real artig hund med gode faste rutiner og en mild sjel. I dag derimot tramper hun rundt som en elefant på to tonn og tygger maten sin så høyt man man skulle tro hun malte gråstein :happy: Ok, jeg må google italiensk mynde. Har kjennskap til Borzoy, men den italienske kjenner jeg ikke. Hunden jeg har med å gjøre er en blanding mellom Rottweiler og Basset. kort sagt, en Rottis på korte ben. Artig blanding og kjempesnill (men tøff).
Silfen Skrevet 13. juli 2012 #13 Skrevet 13. juli 2012 favoritt-is? Åhåhå, kanskje det er Crunch, eller strawberry cheese cake, eller en av de andre gode isene vi fikk i en isbar i Spania. Det er iallfall IKKE smultring. Å få faen, de fikk isen til å smake SMULT. Det er det verste ever.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 Åhåhå, kanskje det er Crunch, eller strawberry cheese cake, eller en av de andre gode isene vi fikk i en isbar i Spania. Det er iallfall IKKE smultring. Å få faen, de fikk isen til å smake SMULT. Det er det verste ever. Hææææ? Ka i helvete??????
Silfen Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 De hadde seriøst laget is av alt. Redbull, smultring, sukkerspinn, you name it. Men den smultringen tok kaken.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #16 Skrevet 13. juli 2012 De hadde seriøst laget is av alt. Redbull, smultring, sukkerspinn, you name it. Men den smultringen tok kaken. Spanjolene er gale.
Gjest Svampen Skrevet 13. juli 2012 #17 Skrevet 13. juli 2012 Jeg hører på god musikk, leser på KG og er på Facebook mens jeg moter meg opp til å rydde og vaske rommet mitt. Blir ikke ut på byen i kveld, men i morgen derimot ...
KaDust Skrevet 13. juli 2012 #18 Skrevet 13. juli 2012 Sitter på WoW selvom vi har besøk av han godeste Svein.
Gjest gjest17 Skrevet 13. juli 2012 #19 Skrevet 13. juli 2012 KG og hvitvin :-) kanskje finne frem noe jordbær.
Kine28 Skrevet 13. juli 2012 #20 Skrevet 13. juli 2012 Jeg synes dagen har vært altfor regnfull og meningsløs til at jeg orker å la den engang telle ... Blir så tiltaksløs av regn! *jada, burde slepe rumpa bort på treningsstudio, men ...*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå