Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp fylt 18 år gammel og er nå gammel nok til å ta tatovering! Helt siden jeg gikk på barneskolen har jeg likt tatoveringer og har alltid hatt lyst på tatovering på låret. Men når jeg sier på låret, så mener jeg altså på siden av låret og oppover mot hoftene. Dette området:

2nvw3rm.jpg

Jeg har så og si bestemt meg for motivet, det blir en veldig feminin tatovering som består av blomster (roser med torner osv), diamanter, perler, kanskje noen sommerfugler og annet feminint stuff. Har planene klart i hodet, må bare finne en tatovør som er enormt flink å tegne. Anbefal gjerne noen i møre og romsdal/sogn og fjordane/hordaland områdene. :)

DET jeg lurer på, er hvordan vektoppgang vil påvirke resultatet. Jeg har lenge tenkt på sleeve, men har funnet ut at jeg heller vil tatovere oppover siden på låret og litt opp til korsryggen/langs hoftebeina, ettersom den da er lett å skjule. Jeg kommer til å få barn i fremtiden, og da regner jeg med at huden vil strekke seg. Men er det stor fare for å få strekkmerke på siden av låret og vil graviditet eventuelt ødelegge den? Tatoveringen skal ikke gå over magen, men oppover siden, litt innom "rumpepartiet", og kanskje litt oppover korsryggen. Det blir en veldig stor en som kommer til å koste noe sinnssykt, for skal jo også være farger.. Men er så redd for at den skal bli ødelagt om jeg i fremtiden blir gravid! Jeg har aldri hatt strekkmerker på denne siden av låret, heller ikke på korsryggen eller rumpa. Men kan dette forekomme? Noen som har tatovering der?

Anonym poster: 35a49b96eb1a9fe1ad7cdb2027785da1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik plassering er det jeg mener (ts):

self_done_thigh_tattoo_by_cailah-d33r4hi.jpg

Anonym poster: df1e4168b880ec263aabf8598ecac450

Skrevet

Det er umulig å si hvor du kommer til å legge på deg i framtiden. Jeg fikk strekkmerker på hoftekammen (der man gjerne får en muffintop med for trang bukse). Ellers la jeg ikke på meg på noe måte som hadde påvirket den tatoveringen du har lagt ut over her. Men etterhvert som en blir eldre vil det jo kanskje snike seg på noen ekstra kilo både på hofter og rumpe, så med tiden vil nok tatoveringen miste fasongen veldig. Så da må du spørre deg om du vil/krever at tatoveringen skal se flott/ny ut for bestandig, eller om du godtar at den vil eldes sammen med deg?

Jeg har ingen tatoveringer selv, men skulle isåfall hatt dem på et sted med lite fett, type håndledd, bak i nakken, øvre del av ryggen osv.

Skrevet

Dersom du vil tattovere deg i Bergen anbefaler jeg Let's Buzz. De er bare utrolig flinke og hyggelige!!

Sjekk ut hjemmesiden så ser du om du tror de kan være flinke nok. letsbuzz.no

Skrevet

Jeg henger meg på Let's buzz. De er veldig flinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...