Gå til innhold

Priser på kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er helt ny gamet. Skal gifte meg i september og har akkurat begynt å se etter kjoler. Fant denne siden idag og dette ser jo veldig bra ut, masse å finne ut av her! Dere er jammen santen meg skikkelige bridezillas noen av dere 8)

Jeg har sett litt rundt på kjoler, fallt for noen av Maggie Sottero sine. Har ikke så lyst til å handle fra utlandet, det er for mye penger til å risikere at det blir feil. Har prøvd noen her hjemme men synes de er så fryktelig dyre. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor de er så mye billigere hos Brudekjoleformidlingen? Greit nok å bestille fra dem pga lover og sånt som gjelder når en kjøper noe i Norge, men er det for godt til å være sant??? Er det orntlige Maggie Sottero? Kan ikke selge fakegreier i Norge vel? Noen som vet? Er det på orntlig?`Så lyst på noen av dem, er det orntlig skal jeg bestille tror jeg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit. :D

MS kjolene er voldsomt overpriset i Norge, så det går helt klart an å få de billigere. Jeg fikk min for 8600 kroner og den er ekte.

Skrevet

Ja ikke sant. Tror jeg sparer nærmere 7000 kroner på å kjøpe min hos Brudekjoleformidlingen nemlig i forhold til butikken jeg har vært i. Helt vilt.

Skrevet

Tror du trygt kan kjøpe de der, men hvorfor ikke sjekke. Send en mail til maggie sottero og hør om de har hørt om brudekjoleformidlingen.

Skrevet

Fy fader, jeg sendte mail til B.formidl. og fikk svar etter sånn sirka ett minutt. De skulle sjekke levtid på kjolene mine. Virker da greit nok det der. Tror egentlig ikke at de er useriøse da, bare så rart at det går an å få de kjolene så billig. Hva kjole har du da Arwen?

Skrevet

og jeg har ventet fire og en halv mnd nå, den ble litt forsinket. Tror den kommer til landet i dag og at jeg har den i starten av neste uke.

Skrevet

Innlegget er endret, Marianne-Mod-

Jeg vil gjerne begynne: Som noen har fått med seg, er jeg gravid. Jeg har derfor vært i kontakt med Roses Systue. En venninde av meg er designer og hun har tegnet kjolen - den ser helt fantastisk ut på tegningen (!), hun har selvsagt tegnet den gratis for meg. Vi kjøpte stoffet fra Thailand ( flyvertinne-venninne tok med seg hjem ! ), og Roses Systue syr kjolen for kun 4000,- kroner!!!!!!!!!!!!! Jeg har fått en Fantastisk service hos Rose og hun gjør en proffesjonell fabelaktig jobb med kjolen min, skaffer til veie smådetaljer jeg vil ha på den, og gjør det fortere enn jeg får fullført setningene mine!

Anbefaler henne varmt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Ninach ( den hormonelle! :wink: )

Skrevet

:o

Så lenge varte gleden over å ha funnet denne siden altså. Trodde Din Baby hadde monopol på drittpreik jeg men den gang ei.

Hva andre spør om får de selv stå for, men jeg gidder ikke få huden full for at jeg spør om "feil" brudesalong.

Har lest litt nedover her og sett mye om mange andre brudesalonger også?!?!?

SORRY da, argh, at jeg GIDDER å svare!

Pretty in pink, melder seg UT.

Skrevet

Jeg anbefaler også brudekjoleformidlingen,og ikke bry deg om ninach..

Hun anbefaler jo bare BC hele tiden.

Så jeg syns ikke du skal melde deg ut jeg .. :D

Jeg har samme kjole som arwen og har kjøpt den gjennom ei som importeere kjoler til norge,du kan godt få mail og tlf nr av meg til henne..Hvis du er intressert..Og de er ekte..Jeg er fornøyd med min..

Hun har leveringstid på 4uker hvis kjolen er på lager hvis ikke kan det ta 8uker..

Lykke til med valget :D

Skrevet
:o

Så lenge varte gleden over å ha funnet denne siden altså. Trodde Din Baby hadde monopol på drittpreik jeg men den gang ei.

Hva andre spør om får de selv stå for, men jeg gidder ikke få huden full for at jeg spør om "feil" brudesalong.

Har lest litt nedover her og sett mye om mange andre brudesalonger også?!?!?

SORRY da, argh, at jeg GIDDER å svare!

Pretty in pink, melder seg UT.

Ikke ta deg nær av det. Det var nok ikke meningen at du skulle kunne tolke det dithen at du fikk huden full.

Brudekjoleformidlingen har vært populær i det siste, og det med god grunn. :D Jeg har funnet noen nydelige kjoler der, jeg og.

Det er bare det at noen kanskje savner litt info og skryt av de stedene de har funnet sine kjoler på.

KG er ikke et forum hvor drittpreik forekommer til enhver tid. Det er faktisk ganske så koselig her. :D Det er bare det at det ikke alltid er så lett å tolke alle uttalelsene til folk når en ikke hører noe tonefall.

Uansett, så håper jeg at du vil gi dette og alle andre forum her på KG en ny sjans. :velkommen: skal du være.

Skrevet

Før jeg melder meg ut, jeg har sjekket litt:

Ninach:Bryllupscompagniet, bryllupscompagniet, bryllupscompagniet, bryllupscomapgniet, bryllupscompagniet.

Lurifuxa: Jeg liker IKKE å få reklame på PM! Skal du reklamere for deg selv får du betale for det eller gjøre det åpent.

Og Rose Systue: De har jeg hørt om, og hørt at de er veldig bra.

Takk for meg :veldigsur:

Skrevet

Unskyld meg men du var da voldsomt hårsår da..Vi prøver bare å hjelpe deg..Og du skrev ikke riktig navn men hvis du mente mitt innlegg over her ang reklame...Så er det ikke meg jeg reklamerer for ,vil jo bare hjelpe her :veldigsur:

Skrevet
Unskyld meg men du var da voldsomt hårsår da..Vi prøver bare å hjelpe deg..Og du skrev ikke riktig navn men hvis du mente mitt innlegg over her ang reklame...Så er det ikke meg jeg reklamerer for ' date='vil jo bare hjelpe her :veldigsur:[/quote']

Sorry jea, jeg skrev innlegget over før jeg hadde lest andres svar enn ninas. Og da fikk jeg en PM av Lurifuxa som reklamerte for et eller annet hun kunne skaffe for meg. Helt greit å anbefale noen ja.

Og hårsår: egentlig ikke, men jeg har endelig kvittet meg med avhengigheten av Din Baby, der jeg har irritert meg grønn over usaklig drittslenging, og ble så skuffet da det startet i samme tone her inne også... sorry... :blomst_opp:

Skrevet

Der jeg kjøpte kjolen min (IJP-bryllupsalong på Madla), hadde nettopp hatt inne ei fortvilt jente som hadde bestilt Maggie soterro-kjole fra Bergen, via nettet. Hun hadde fått en uorginal-kjole som ikke var fin i det hele tatt...., den hadde også vært skitten....

Maggie sotterro anbefaler sertifiserte forhandlere på sine hjemmesider, og fraråder på det sterkeste de som prøver å selge sykt mye billige. Jeg fikk kjolen min til 8550, og er kjempe fornøyd med det. (Fikk den 950 kroner billigere for jeg tok den på dagen...).

Her er min kjole: (Avril)

http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=12104

Er godt fornøyd med den.

Skrevet

pretty in pink::Den er grei :sjarmor:

Men ikke bry deg omenklelte personer her inne ,noen må man bare overse

det er masse hjelp å få her inne...Så jeg håper du vil trives alikevel da :D

Skrevet

Pretty in pink: Jeg var faktisk ikke ute etter deg i det hele tatt; men i min gravide tilstand, er jeg også inne på Dinbaby nå om dagen, og reagerer på at det er så himla mye snakk om kun en salong i dette vidstrakte land, gang på gang, uansett hva det gjelder. så ikke ta det personlig, det er ikke meningen; det var kun en meningsytring generellt og ingenting annet! - Det er sant som Saeria sier, av og til kunne det vært fornuftig å høre hvernadres tonefall når man kommer med noe - det nytter ikke å være hårsår hr inne ihvertfall!

Selvfølgelig ønsker jeg deg også hjertelig velkommen inn, blir morsomt å bli kjent med deg også!! :wink:

Jea: Jeg skriver ikke bare om Bc. Jeg "blander meg inn", når jeg har noe å komme med, en mening, erfaring,kunnskap eller advarsel.

Nå har Bc vært diskutert her inne et par ganger, og som kunde der, er det klart at jeg kan bidra med noe da!!

Er enig i at det er mye drittpreik både på dinbaby og til tider også her inne, men når man entrer et hønsehus, må man regne med litt kakling!!

Velkommen, og ikke vær lei deg; ingenting vondt ment!! :klem:

Klem

Ninach ( fremdeles overhormonell)

Skrevet

Får se da, tror jeg forholder meg passiv litt. Enklere å unngå avhengighet.

Får se hvor jeg bestiller kjolen min. Det eneste politisk korrekte er vel Kristins eller Bridesave...

Have a nice one, da.

Skrevet

Ninach; de annonserer jo både her og på DB da, hadde kanskje vært mer snakk om andre også dersom de også hadde annonsert der?

Pluss det virker jo som de er ganske bra, på flere her? Vet ikke jeg. Haha, jeg vet hvilket innlegg du har skrevet på DinBaby! :sjarmor::wink:

Skrevet

Pretty in pink: Ja, det er jeg som har skrevet innlegget under "gravidebryllup" - og vi er fremdeles ekstatisk lykkelige!!

:wink:

Klem

Ninach

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...