Nonickname Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Hei, nå har jeg vært på leting etter noen produkter en stund, men jeg blir så innmari usikker på hva jeg skal velge.. Men i dag er det jo 13% på feelunique.com, så da må jeg jo slå til! Er det noen som har prøvd: Cetaphil Moisturising Cream? Jeg er veldig tørr i t-sonen og normal ellers. Har den siste tiden brukt Decleor sin Hydra Floral emulsion, men det hjalp meg ikke nevneverdig, og er også veldig udrøy i bruk. Benefit Hello Flawless Oxygen Wow Brightening Makeup? Er på utkikk etter en foundation som gir medium dekkevne, som sitter godt og som ikke gir meg urenheter. Også skal jeg bestille en/flere børster fra Sigma. Jeg har bestemt meg for F82, og lurer på om noen har prøvd Duo Fibre F50 (skal brukes til flytende foundation) eller evt. har andre og anbefale:) Kom gjerne med andre produktforslag. Jeg har ganske ømfintlig hud, som fort får urenheter av lumske produkter. Har også slitt en del med hormonelle kviser etter bytte av p-piller, så skrik ut om du har vidunderprodukter mot dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå