Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen jeg bruker nå har jeg hatt i 6 år (samsung klapptelefon). Er fornøyd med den, men bruker teip for at de to hoveddelene skal sitte sammen..

Så det er på tide med en ny.

Vil helst ha noe helt lignende. Gjerne akkurat samme modell, men det er vanskelig å finne.

Jeg bruker mobilen til tlf-samtaler, sms/mms, skrive "huskelapper". Tar bilder en sjelden gang.

Internett osv har jeg ikke bruk for. Synes mange av de nye mobilene virker for fancy. Mye dill, og så er det dyrt! Og så mange å velge mellom!

Men hvis jeg nå skal kjøpe en touchtelefon eller hva de kalles, hvilken er greiest for meg?

Vil helst ha samsung og vil fortsette å bruke netcom youngtalk (hvis ingen har forslag til lignende abonnement som er rimeligere og bedre).

Jeg sender mest meldinger, ringer og mottar litt samtaler. Youngtalks 200kr i måneden + 30 gratis sms holder sånn akkurat for meg..

Håper noen kan hjelpe meg i mobiljungelen.

Anonym poster: 290fca674fde7c0ca90e54ce5f60cf18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung S3.

AnonymBruker
Skrevet

Samsung S3.

Kan jeg da beholde netcom youngtalk? Hva blir da prisen?

Så såvidt innom netcom nå, der står det at S3 koster 999kr, men totalprisen blir over 7000kr med billigste abonnement som var tilgjengelig akkurat der. Det er ikke interessant.

Prisen for abonnement må ikke være dyrere enn det jeg har nå. Helst beholder jeg Youngtalk (totalpris 2400kr pr.år.)

Skrevet

Kan jeg da beholde netcom youngtalk? Hva blir da prisen?

Så såvidt innom netcom nå, der står det at S3 koster 999kr, men totalprisen blir over 7000kr med billigste abonnement som var tilgjengelig akkurat der. Det er ikke interessant.

Prisen for abonnement må ikke være dyrere enn det jeg har nå. Helst beholder jeg Youngtalk (totalpris 2400kr pr.år.)

Det vet jeg ikke. Jeg vil bare anbefale mobilen på det sterkeste!

Men du kan jo bare ringe NetCom sin salgsavdeling for å høre?

AnonymBruker
Skrevet

Liker du størrelse på mobilen og vil skrive notater på mobil med penn så ville jeg helt klart valgt Samsung Galaxy Note, men det er jo veldig mye dill på den, men nyttig dill! :) Er helt avhengig av den, og vil helst aldri bytte den ut!

Anonym poster: fbc1d88feab24239e656e29eeb83af19

Skrevet

Liker du størrelse på mobilen og vil skrive notater på mobil med penn så ville jeg helt klart valgt Samsung Galaxy Note, men det er jo veldig mye dill på den, men nyttig dill! :) Er helt avhengig av den, og vil helst aldri bytte den ut!

Om det blir note, så vent på oppfølgeren som kommer snart!

AnonymBruker
Skrevet

Med penn? Leste om S3 at hvis man nettopp sendte sms med noen, og holdt mobilen til øret, ringte den automatisk til den man sendte sms til. Unødvendig dill. Jeg taster gjerne inn notater, penn er ikke nødvendig.

Diverse dill er det vel på de fleste mobilene. Jeg har ikke råd til noe veldig dyrt, og henger ikke med på hva forskjellige abonnementer innebærer.

Jeg vil ha noe som maks koster et par hundre kr pr.mnd. Og selve mobilen bør ikke koste særlig mer enn en tusenlapp, helst så billig som mulig.

Takk for tipsene!

AnonymBruker
Skrevet

Samsung galaxy Y virket ikke så dum, men

http://www.komplett....aspx?sku=750536

Hvordan tror dere denne er?

Lurer på om den er like grei/kanskje litt bedre? Samme pris.

Den kan bare kjøpes, og så fortsetter jeg med abonnementet jeg har eller?

Hvor er det billigst å kjøpe den?

Skrevet

Samsung galaxy Y virket ikke så dum, men

http://www.komplett....aspx?sku=750536

Hvordan tror dere denne er?

Lurer på om den er like grei/kanskje litt bedre? Samme pris.

Den kan bare kjøpes, og så fortsetter jeg med abonnementet jeg har eller?

Hvor er det billigst å kjøpe den?

Pocket har bedre batteritid og mer innebygd minne. Y har større skjerm og støtte for flere ting. Du må huske at nå skal du skrive på skjermen, du er vant til tastatur. Jo mindre skjermen er, jo vanskeligere er det å skrive.

Her er priser for Pocket: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1224623

Her er priser for Y: http://www.prisjakt.no/product.php?p=992586

Så lenge du kjøper uten abonnement, er det bare å sette simkortet inn i den nye telefonen og begynne å bruke den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...