Gjest Nefertiti Skrevet 12. februar 2004 #1 Skrevet 12. februar 2004 Jeg vet ikke helt om håret mitt et tørt, men håret mitt er vanskelig å samle. Det er mange små hår som står til alle kanter, istedenfor å henge ned og være samlet. Vanskelig å forklare. Hva vil dere anbefale til hår som er sånn? Jeg har farget det, hvis det kan ha noe å si på konsistensen.
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 Tørt hår blir ofte veldig elektrisk. Kan også bli glansløst.
Pusebaby Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Det sliter jo egentlig veldig å farge håret da... å hvis du bruker mye produkter i det så¨er det veldig lett for at det blir tørt... Hvis du gnir en hårlokk mellom tommel og pekefinger og hører en knaselyd er håret ditt tørt, og du bør gå til anskaffelse av noen gode hårprodukter og kurer for tørt hår, kjøp på frisørsalong; da får du noen som virkelig funker og det er drøyt..
*Shira* Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Kjøp en hår kur. Kan anbefale WELLA SP 3.1 HYDRO MASK. Den er utrolig bra :D Du kan bestill den på Lookfantastic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå