Emuline Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Jeg gikk lei av å vente på sommeren her hjemme,så jeg og min kjære bestilte en tur til Rhodos.Det blir min første tur til Hellas og jeg må si at jeg gleder meg til sol og varme. Det hadde ikke vært så dumt å få shoppa litt heller. Jeg skal bo i Rhodos by og vet at det er noen kjedebutikker der,men syns at det står lite om hvilke butikker som er i byen. Lurer derfor på om noen har noen gode shoppingtips?( hvilke kjente butikker som er der. Kjøpesentre som er verdt et besøk. Vintagebutiker osv). Jeg er i slutten av 20-årene og skal være der en uke. Hvis dere har noen generelle tips til hva man bør se og gjøre der,setter jeg meget pris på det:-) På forhånd takk:-)
mammamora90 Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Jeg gikk lei av å vente på sommeren her hjemme,så jeg og min kjære bestilte en tur til Rhodos.Det blir min første tur til Hellas og jeg må si at jeg gleder meg til sol og varme. Det hadde ikke vært så dumt å få shoppa litt heller. Jeg skal bo i Rhodos by og vet at det er noen kjedebutikker der,men syns at det står lite om hvilke butikker som er i byen. Lurer derfor på om noen har noen gode shoppingtips?( hvilke kjente butikker som er der. Kjøpesentre som er verdt et besøk. Vintagebutiker osv). Jeg er i slutten av 20-årene og skal være der en uke. Hvis dere har noen generelle tips til hva man bør se og gjøre der,setter jeg meget pris på det:-) På forhånd takk:-) Jeg var i Rhodos to uker nå nettopp. Men bodde nå riktignok ikke i selve rhodos by, men i ixia (er jo ikke langt borte uansett). Det er ganske mange butikker, men av de butikkene som jeg vet man har her fant jeg i hvertfall h&m, mango.. Ellers så er det mye annet også, masse skobutikker Finnes noe i gamlebyen og (selv om mye av dem er sånn typisk turistshapper). Btw, hvis du går i gamlebyen og dere skal spise på resturant der, prøv å heller finne noen resturanter som ligger inni noen av smauene og ikke de som ligger mest sentralt, det er i hvertfall min erfaring at den beste maten er der.
Monarabb Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Fant mye forskjellige kjedebutikker inne i Rhodos by. Blant annet h&m, zara, mango, nike osv...
Wonders Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 ikke kjøp paraplyer fra paraplybutikken ved bussholdestoppen. De blir ødelagt etter 1. gangs bruk. Kjøp gull, dette kjøpte jeg der for 100 år siden kjennes det ut som... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå