Sol76 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Noen av dere som har erfaring med lavarkbogjortenkelt.net? Står mange fine oppskrifter.. Men, lurer på hva karbs innholdet er på de forskjellige rettene, kan det finnes ut av der? 1
Supera Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 lavkarbogjortenkelt.net er jo bare en blogg drevet av én person. Du kan jo spørre henne om hun kan begynne å skrive karbohydratinnholdet på oppskriftene. Men det er jo bare å legge inn ingrediensene selv på for eksempel diett.no og så får du karbohydratinnholdet.
Supera Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Forressten så finnes det også ørten oppskrifter på oppskriftsdelen av lavkarbo.no.
Scherbatsky Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Disse bruker jeg mye nå: charlotte1987.blogg.no fristendelavkarbo.no fotballfrue.no Bruk alt du kommer over. Om du ikke bruker selve oppskriften, så finner du mye inspirasjon i andres oppskrifter
Sol76 Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2012 Tusen takk for svarene deres Jeg er godt i gang, vil bare bli flink å variere litt... Sånn at jeg ikke blir helt lei 1
Scherbatsky Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Lykke til! Sikkert bare å sende Supera en melding hvis du lurer på noe, og jeg har en haug med oppskrifter (driver fortsatt å lærer dypere fakta), så det er bare å spørre Endret 16. juli 2012 av Scherbatsky 1
Sol76 Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2012 Takk for det Er så mange negative meninger om denne dietten... Og nå har jeg sluttet å snakke så mye om det, gidd ikke å diskutere hver gang Men, har snakket med legen min og hun mener det kan være lurt for meg å gå på denne dietten i en periode for å slanke meg. Eneste negative er at jeg har kraftig hodepine fra tid til annen... og det har jeg aldri hatt hatt før Men, drikker mye vann de dagene det gjelder. Ellers så er jeg superfornøyd så langt :D Setter pris på gode tilbakemeldinger her og spør gjerne om oppskrifter og annet jeg lurer på i forbindelse med dietten :D
addict Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 Takk for det Er så mange negative meninger om denne dietten... Og nå har jeg sluttet å snakke så mye om det, gidd ikke å diskutere hver gang Men, har snakket med legen min og hun mener det kan være lurt for meg å gå på denne dietten i en periode for å slanke meg. Eneste negative er at jeg har kraftig hodepine fra tid til annen... og det har jeg aldri hatt hatt før Men, drikker mye vann de dagene det gjelder. Ellers så er jeg superfornøyd så langt :D Setter pris på gode tilbakemeldinger her og spør gjerne om oppskrifter og annet jeg lurer på i forbindelse med dietten :D Flink du er!! :)
Scherbatsky Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Takk for det Er så mange negative meninger om denne dietten... Og nå har jeg sluttet å snakke så mye om det, gidd ikke å diskutere hver gang Men, har snakket med legen min og hun mener det kan være lurt for meg å gå på denne dietten i en periode for å slanke meg. Eneste negative er at jeg har kraftig hodepine fra tid til annen... og det har jeg aldri hatt hatt før Men, drikker mye vann de dagene det gjelder. Ellers så er jeg superfornøyd så langt :D Setter pris på gode tilbakemeldinger her og spør gjerne om oppskrifter og annet jeg lurer på i forbindelse med dietten :D Det som er viktig å huske på er at det er virkelig ikke en diett. Diett er et negativt ord, og noe jeg ser på som noe man bare kommer seg gjennom. Du skal kose deg med mat... sunn mat. Det er omlegging av livsstil. Noe som betyr at du må lære hodet ditt helt på nytt hvordan den tenker om mat. Det betyr litt lesing på varedeklarasjonen i butikken (sjulte karbohydrater finnes overalt!) og litt regning på hvor mye betyr hva. Det er litt omstilling, og kroppen din vil nok reagere, det gjorde i hvertfall min. Men det er bra, den kvitter seg med avfallsstoffer og dritt i kroppen. Og det varte ikke lenge for meg. Alle skal ha en mening nå, og jeg har bare sluttet å forholde meg til det. Hvis legen din synes det er greit, så stol på deg selv og på henne. Hvis du har hodepine er det enten fordi du driver og omstiller kroppen (og hodepine forekommer ofte i den perioden), eller fordi du drikker eller spiser for lite. Jeg har seriøst aldri spist så mye god mat som nå... men jeg er fortsatt ikke over kalori-inntaket jeg har satt for meg selv. Fordi maten er sunnere. Masse grønnsaker og ost når jeg merker sulten komme. Du må prøve og feile, også bare spør du hvis du lurer Og når du kjenner hodepinen komme kan det kanskje være lurt å ha litt grønnsaker kuttet opp (agurk/stangselleri) i staver, og en tzatziki laget av tyrkisk yogurt og rømme klar. Denne her er god: http://charlotte1987.blogg.no/1325618693_charlotte_hjemmelaged.html Ellers skjer noen kuber med ost, ta en liten neve nøtter... det hjelper litt på. Og drikk masse vann. Rens kroppen din. Masse lykke til! 1
Gjest Qlio Skrevet 21. juli 2012 #10 Skrevet 21. juli 2012 Jeg laget en rask og god kveldskosemiddag til meg og mannen: SE FREMGANGSMÅTEN HER!
Sol76 Skrevet 10. august 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2012 Tusen takk!!! Dere er snille Jeg har nok litt kontroll vil jeg si, har tatt av 9 kg siden jeg begynte 2 juni Har vært sykemeldt en periode og på mandag begynner hverdagen igjen, så håper jeg klarer å holde den fine kurven men, det er inspirasjon nok når det går så fint! God helg alle sammen
Snøfryd Skrevet 11. august 2012 #12 Skrevet 11. august 2012 http://lenabeatrice.net/ Her er det mange oppskrifter og masse innspirasjon å hente. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå