Belima Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Trenger ildfast former til dessert. Både små og noen litt store lave. Små som kan brukes til f eks creme brule og noen som det kan fylles bær mm i og gratineres etterpå. Ikke dyre. Er det noen som har og vet hvor jeg kan kjøpe det på nettet eller i en kjedebutikk?
Zzyzx Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Det finner du over alt. Jernia pleier å ha godt utvalg, Tilbords har, Kitch'n, og Europris eller Nille for den saks skyld. Til og med litt større matvarebutikker pleier å ha et minimum av ildfaste former.
Gjest gjest17 Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Som Zzyzx skriver, finner du dem nærmest overalt. Jeg bruker disse i fra Pillyvuit, billige og greie :-) http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=19944
Belima Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2012 Fant billige og fine former på Dags marked. Tips fra datteren min. (Burde kommet på det selv.)
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Clas Ohlson, Nille, Ikea, Tilbords, Europris... Endret 18. juli 2012 av Fairydust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå