kiefer Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hei! Jeg lurte på om det fins en mulighet for å bli kiropraktor uten realfag? F.eks i Australia? Lurte også på hva jeg burde ta av fysio og kiropraktor? Hva har best lønn, hva lærer man mest om? Er mest int. i trening og idett, og tenker å kombinere med personlig trening. Har i så fall planer om å starte opp eget senter/lokale med treningsrom og behandlingskontor! Står mellom denne veien eller å bli psykolog - vanskelig valg!! Synd lånekassen bare dekker 8 år! Kunne vært evig student Endret 13. juli 2012 av kiefer
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Fysioterapeut er vel en godt ryktet og anerkjent utdannelse i Norge. Veldig fin å forbinde med trening osv. Kiropraktorer har jeg en haug av i vennegjengen og de har alle gått i utlandet, stort sett USA, da den skolen har hatt best rykte, men også noen få som har gått i Danmark. Dette gjør det jo betydelig dyrere og utdannelsen er vel 5 år mot 3 år på fysioterapi. Er det noen anerkjente kiropraktorutdanninger i Norge i det hele tatt..? Anonym poster: 8161140255f97e4723c6a8379d8381ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå