Gå til innhold

utrolig forelsket, men tør ikke spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en gutt på femten år som er utrolig forelsket i ei jente på nesten samme alder somme meg, .men jeg har ikke guts nok til å spørre. jeg ble såvidt kjent med henne da jeg var hos han en gang, men ikke noe mer. bare for "moroskyld" skreiv jeg en melding som var ment til henne, men jeg kommer jo såklart ikke til å sende den, for så mye mot har jeg bare ikke, men jeg kan jo slenge ned teksten her:

Hei :) jeg må bare si at det profilbildet ditt, er utrolig fint!

Jeg kjenner deg egentlig ikke så godt, men jeg håper egentlig at vi kan bli bedre kjent. Når jeg så det første bildet med deg og han gutten på Kreta, ble jeg nesten knust inni meg... Jeg er ikke sint på deg altså, det er bare det at jeg har begynt å få følelser for deg, jeg klarer nesten ikke tenke på noe annent. I det siste har du kanskje merket at jeg liker de fleste bildene og innleggene du legger ut her på face. Jeg begynte først å få opp øynene for deg når du likte kommentarene og bildene mine, så jeg begynte å like bildene dine, og som sagt, så klarer jeg ikke å tenke på andre ting. Jeg er blitt stormforelsket i deg Linn! Og om du ser dette, som det egentlig ikke er meningen at du skal se, så håper jeg at du ikke begynner å le, eller gjør narr av meg... Dette er første gangen jeg kommer ut med det jeg føler for noen, dessuten er det veldig langt imellom de gangene jeg er forelsket. Så vær så snill, om du ikke liker meg, så bare si det. Jeg har mannet meg opp for mye til å måtte vente på svar i årevis. Så, om du ser dette så håper jeg at du tar det alvorlig. Og om du tror dette er en facerape, så er det slettes ikke det, du kan sende meg en melding eller ringe meg om du vil ha svar; ********

Håper egentlig at du ser dette på noen måte, men sjansen er minimal siden jeg ikke tør i det hele tatt...

hva tror dere, kommer jo ikke til å sende den... men hva skal jeg gjøre for å få henne til å bli interresert i meg?

hilsen gutt 15 år

Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Sendt gjerne en melding, men kanskje litt kortere? Vært kort, flørtende og konsis.

Gjest Janus
Skrevet

For Guds skyld, IKKE send den meldingen. I beste fall fremstår du for henne som latterlig og patetisk.

Jeg har lyst til å hjelpe deg med dette, men nå skal jeg sove. Ønsker bare å avverge katastrofen ved å forsikre meg om at du ikke sender denne meldingen.

:)

• Liker 4
Skrevet

ikke at jeg hadde tenkt å sende den, men måtte bare få ut det jeg følte en plass :)

Skrevet

ikke at jeg hadde tenkt å sende den, men måtte bare få ut det jeg følte en plass :)

Skrevet

Gjest Janus
Skrevet

Hva tror du hun hadde tenkt og følt om hun hadde lest denne meldingen?

Du serverer deg selv på et sølvfat og ber henne om at hun skal anerkjenne og like deg. Du tømmer ut alle dine følelser og viser hvor sårbar du er, i håp om at hun skal se hvor fantastisk du er. Dette er klassisk "nice guy" oppførsel og jeg kjenner igjen meg selv fra ungdomstiden. Verden fungerer ikke slik, unge mann.

Selv en 15 år gammel jente drømmer om en mann eller i hvertfall en gutt som oppfører seg som en mann.

Hva med selv? Har ikke du noe å tilby? Hva er det som gjør at hun er helt der oppe og du er helt der nede? Du må lære deg å relatere til jenter som likemennesker og ikke noen uoppnåelige prinsesser som er verdt mer enn deg.

Det du bør gjøre i denne situasjonen er å bli bedre kjent med henne i det virkelige liv. Dropp Facebook eller eventuelt bruk det kun til å få kontaktinformasjonen hennes om du ikke har den fra før.

Om du ikke ser henne gjennom felles venner, så spør du om hun har lyst til å finne på noe en dag. Ikke noen unnskyldinger eller svak oppførsel. Jeg ser for meg at du kan finne på å skrive :"Det er helt greit hvis du ikke vil altså, bare si det." Dropp det. Ikke gjør noen unnskyldninger for deg selv.

Så, når du er sammen med henne, så fokuserer du på å faktisk bli bedre kjent med henne. Prøv å la tonen være lett og humoristisk. Gi henne et klasp på rumpa. ;) ETTER at du har holdt henne i hånden, fått god øyekontakt og til og med kysset henne, så kan du tillate deg selv å vise litt mer følelser, men ikke overdriv.

Du tror at ved å fortelle henne alle følelsene dine, så vil det skje noe i henne, men dette er veldig, veldig feil. Å vise sine følelser har sin tid og plass, men de fleste gjør dette alt for tidlig. Men for all del, fortell henne at du liker henne og synes hun er sexy.

Hva tror du? Første steg er å tilbringe mer tid med henne enten gjennom felles venner først, men aller helst dere to alene.

:)

Skrevet

jeg må si at jeg skjønner den altså...

Skrevet

Prøv heller å bli litt bedre kjent med henne før du kommer med kjærlighetserklæringer.

Skader jo ikke å skrive et hei i chatten? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...