stormforelsket15 Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 jeg er en gutt på femten år som er utrolig forelsket i ei jente på nesten samme alder somme meg, .men jeg har ikke guts nok til å spørre. jeg ble såvidt kjent med henne da jeg var hos han en gang, men ikke noe mer. bare for "moroskyld" skreiv jeg en melding som var ment til henne, men jeg kommer jo såklart ikke til å sende den, for så mye mot har jeg bare ikke, men jeg kan jo slenge ned teksten her: Hei jeg må bare si at det profilbildet ditt, er utrolig fint! Jeg kjenner deg egentlig ikke så godt, men jeg håper egentlig at vi kan bli bedre kjent. Når jeg så det første bildet med deg og han gutten på Kreta, ble jeg nesten knust inni meg... Jeg er ikke sint på deg altså, det er bare det at jeg har begynt å få følelser for deg, jeg klarer nesten ikke tenke på noe annent. I det siste har du kanskje merket at jeg liker de fleste bildene og innleggene du legger ut her på face. Jeg begynte først å få opp øynene for deg når du likte kommentarene og bildene mine, så jeg begynte å like bildene dine, og som sagt, så klarer jeg ikke å tenke på andre ting. Jeg er blitt stormforelsket i deg Linn! Og om du ser dette, som det egentlig ikke er meningen at du skal se, så håper jeg at du ikke begynner å le, eller gjør narr av meg... Dette er første gangen jeg kommer ut med det jeg føler for noen, dessuten er det veldig langt imellom de gangene jeg er forelsket. Så vær så snill, om du ikke liker meg, så bare si det. Jeg har mannet meg opp for mye til å måtte vente på svar i årevis. Så, om du ser dette så håper jeg at du tar det alvorlig. Og om du tror dette er en facerape, så er det slettes ikke det, du kan sende meg en melding eller ringe meg om du vil ha svar; ******** Håper egentlig at du ser dette på noen måte, men sjansen er minimal siden jeg ikke tør i det hele tatt... hva tror dere, kommer jo ikke til å sende den... men hva skal jeg gjøre for å få henne til å bli interresert i meg? hilsen gutt 15 år
Lilac Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 Først og fremst burde du kansje møte henne en del og bli ordentlig kjent med henne? Det ville jeg hvertfall gjort hvis jeg var deg.
Steinar40 Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Bedre at du heller sender en "bli kjent" melding til henne. Så ser du også om hun ønsker å skrive med deg. Og så kan du finne ut om hun er opptatt. Er hun opptatt er det ikke mye vits i å skrive med henne. Endret 13. juli 2012 av Steinar40
hermoine Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Jeg hadde IKKE svart om en gutt jeg aldri hadde møtt før plutselig kom og sa han var stormforelsket i meg :S Prøv heller å bli kjent med henne først ja!
stormforelsket15 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2012 jeg kjenner henne jo litt, hvis ikke hadde ikke det der skjedd. vi kan prate i blandt, men det er ikke så mye.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Skriv heller en melding "Hei, lyst å finne på noe en dag? " Anonym poster: afb599af782ff55ccc9861025a973e53
Gjest .-L-. Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Hvis en jente du ikke kjenner så godt plutselig hadde kommet bort til deg og sagt: Du, jeg har store følelser for deg og blir lei meg når jeg ser deg med andre jenter. Hva hadde du tenkt da? Ikke send den meldingen der i alle fall. Du trenger ikke å røpe alle følelsene dine med engang, det er ikke slik det funker.. Spør om hun vil finne på noe og prøv å bli kjent med henne. Du burde få til en del kyss, klapp og klem(og da mener jeg ikke leken) før du sier at du har fått følelser for henne. Endret 14. juli 2012 av .-L-.
Leifern Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Og om du tror dette er en facerape, så er det slettes ikke det, du kan sende meg en melding eller ringe meg om du vil ha svar; ******** *******=Linn... Men alvorlig talt, hva tror du hadde skjedd om du hadde sendt den meldingen? En perfekt måte å ødelegge sine sjanser på, og om hun hadde vist det til andre ville du blitt gjort til latter for alle ungdommene i lokalsamfunnet. Du må for all del ikke si til en jente at du er forelsket i henne før dere i praksis er sammen.
Gjest Tinkerbell Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Gutten er bare 15 år(samme er jenta), hvorfor skal han følge som mange regler? Jeg er enig med de andre i at det du har skrevet inneholder litt for mye info. Men bare legg henne til og skriv noe kort og enkelt som"Hei, håper det er greit at jeg la deg til, synes det var hyggelig å treffe deg hos xxxx. Om du ikke skal noe spesielt i sommer så kanskje vi kan finne på noe?"
lalaB Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Jeg syns heller ikke du skal sende den meldinga, fordi det vil skremme bort jenta. Men en kort og hyggelig melding alá de eksemplene over her, viser at du er intressert henne, samtidig som det ikke sier for mye. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå