Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en gutt på 17 år (18 i desember). Fikk min/mine første kviser i en alder 13/14 tror jeg, men da var det bare slikt at jeg ikke tenkte noen verdens ting over det. Så når jeg ble rundt 16 ble det ganske mye (fikk kommentarer) hadde da jobbet på mcdonalds attmed frityren (lages pomfri) rundt 8 måneder før jeg sluttet, dette er nå 18 måneder siden . Begynte siden på tetralysal, men alle kvisene er tilbake igjen. Har nå skaffet meg jan marini cleanser og den for kvisene, er det noen som bruker disse.? Bruker den vasken morgen og kveld samt den for uren hud etter jeg har vasket meg på kvelden. Er det riktig? også lurer jeg på, når jeg begynte på tetralysal så var jeg 16 år og 9 måneder (sluttet for 2 måneder siden) betyr det at jeg i den forstand kommer til å ha kvisene 7-8 måneder lengre på grunn av at jeg gikk på disse tetralysal pillene, eller spiller det ingen rolle?

Noe rotete skrevet dette, beklager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg har aldri prøvd jan marini, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men bruker du noe fuktighetskrem etter rens og det jeg antar er ett serum? Det kan være greit å få tilbake noe av 'fuktigheten' som blir renset bort. Og jeg ville brukt rens både morgen og kveld. (Men som sagt, jeg kan ikke noe om jan marini, så det er mulig det jeg sier er feil for akkurat den serien. Det burde uansett stå noe på flaskene? )

Og nei, det spiller ingen rolle at du har gått på tetralysal pillene. Man har ikke ett visst antall kviser i kroppen. :)

Skrevet

Takk.

Noen som bruker/har brukt jan marini produkter?

Hvis jeg bruker laser hver 3 måned i et/flere år for å holde kvisene i sjakk frem til jeg er 19, dette vil da ikke stoppe utviklingen for kvisene? Slikt at jeg for alle kvisene jeg ikke fikk når jeg var 17-18 når jeg blir 19?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...