Gå til innhold

Hva føler du deg alene om?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvem føler ikke hele tiden at man er alene om noe? Enten det er en tabubelagt sykdom, en følelse ingen andre forstår, et personlighetstrekk.... osv. Rett og slett, hva føler du deg alene om?

Jeg kan starte med å si at jeg føler meg alene når jeg blir forskjellsbehandlet i familien, men ikke kan ta det opp fordi det blir bagatellisert.

Foreslår at vi evt trykker + om vi kjenner igjen følelsene for å holde det litt ryddig :)

(Dette trenger ikke være en depressiv tråd, men kanskje vi kan samle sammen en del som gjør at vi plutselig ser at vi ikke er alene allikevel...)

Endret av grethe91
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg fortsatt sørger når alle mener jeg burde bli ferdig med det :(

• Liker 1
Gjest Stronger
Skrevet

Jeg har tatt tilbake en utro kjæreste og føler meg ofte alene om å godta ham og vårt nye forhold.. Spesielt blandt venner som ikke klarer å sette seg inn i min situasjon og ikke vet hvilke følelser jeg har for ham og hvordan jeg og min kjære har det i lag. Føler på en måte at jeg blir sett litt ned på som har valgt å ta han tilbake.. Hadde egentlig et ønske om å være anonym, men skal stå for den jeg er og poste med nick :)

• Liker 2
Skrevet

Kronisk sykdom. Ikke spesielt tabubelagt tror jeg (Fibromyalgi), men ingen som ikke har vært kronisk syk har en skikkelig forståese av hvordan det er. De sammenligner det med den gangen de lå på sofaen i én uke og hadde influensa...

• Liker 2
Skrevet

Vold ..depresjon.. angst , selvmordstanker og spiseforstyrrelser..

Skrevet

Tankene mine - hva jeg egentlig føler innerst inne.

• Liker 2
Skrevet

At jeg egentlig liker å være alene. Å kunne sitte i fred og tenke.

Føler at det forventes fra alle kanter at man må være sosial hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Føler meg nå fryktelig alene om å flytte til ny by for å studere.... De fleste av mine venner har allerede gjort det så her kommer lille meg daltende ett-to år senere enn de andre. Dalte dalte... Føler meg rar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...