palle Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 legg igjen din gratulasjon her! elle rbare si noe flott om å være over tretti 1
Zakuro Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Tretti år betyr tretti kakestykker;) Woop, woop!:D Gratulerer så mye^^, 1
Gjest Stronger Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 En dag i livet er helt spesiell, en dag i livet fortjener man ferie på hotell Det er den dagen man har fødselsdag, en dag fyllt med glede og velbehag I dag blir palle tretti år, palle har flotte stramme lår Å fylle tredve er ingen sak, for de over tredve har ekstra fin bak Jeg ønsker deg lykke å glede i natt, du er pen som sjørøverskatt! Håper du en nydelig fødselsdag får, for i morgen vil denne dagen være over -den vil være i går. Hipp hipp hura for Palle, hilsen oss alle! 2
palle Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2012 En dag i livet er helt spesiell, en dag i livet fortjener man ferie på hotell Det er den dagen man har fødselsdag, en dag fyllt med glede og velbehag I dag blir palle tretti år, palle har flotte stramme lår Å fylle tredve er ingen sak, for de over tredve har ekstra fin bak Jeg ønsker deg lykke å glede i natt, du er pen som sjørøverskatt! Håper du en nydelig fødselsdag får, for i morgen vil denne dagen være over -den vil være i går. Hipp hipp hura for Palle, hilsen oss alle! haha totalt bra! jeg tenker jo at jeg ikke bryr meg om bursd ager og tall og sånn... men jo. litt. you made my day! (night) *jeg sitter alene og oppdager at klokka er over tolv. da åpner jeg en flaske og skåler og danser. yeah
Wonders Skrevet 13. juli 2012 #9 Skrevet 13. juli 2012 Congrats! Beste tiden i livet, det er jeg ganske sikker på. Hilsen lykkerus på 32 år. 1
Gjest Mog Skrevet 13. juli 2012 #10 Skrevet 13. juli 2012 Hipp Hipp. Gratulerer, og håper du får en fantastisk dag. Måtte du finne lykken i den store verden. :-)
Gjest Madelene1 Skrevet 13. juli 2012 #11 Skrevet 13. juli 2012 legg igjen din gratulasjon her! elle rbare si noe flott om å være over tretti Gratulerer med dagen!
LongKissGodnight Skrevet 13. juli 2012 #15 Skrevet 13. juli 2012 Gratulerer med dagen. Hvert nytt år eldre er en gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå