Grooo Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som har dette Stueplanteleksikonet fra Cappelen og kan si meg om det er bra eller ikke? Jeg har vist bursdag snart, og svigermor trenger ønskeliste i fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har ikke sett boka, men det er et kvalitetstegn at Hageselskapet står som utgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Derimot har det ingenting å si at MAO har gitt den en sekser på terningen, for de gir fem eller seks til alle bøkene de selger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Ragnhild: Det er IKKE MAO som gir terningkastene, men anmelderne som har sendt inn anmeldelse... På MAO kan du og jeg og alle skrive anmeldelse på alle de bøkene vi vil, og vi får 20 kr pr bok vi anmelder. De fleste anmelder bøker de liker da vet du, derfor blir det mange gode terningkast... Har ikke noe med hva redaksjonen i MAO mener å gjøre i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #5 Del Skrevet 12. februar 2004 Sitat Ragnhild: Det er IKKE MAO som gir terningkastene, men anmelderne som har sendt inn anmeldelse... På MAO kan du og jeg og alle skrive anmeldelse på alle de bøkene vi vil, og vi får 20 kr pr bok vi anmelder. De fleste anmelder bøker de liker da vet du, derfor blir det mange gode terningkast... Har ikke noe med hva redaksjonen i MAO mener å gjøre i det hele tatt! Hehe.. OK Satt bare og så på noen interiørbøker, og la merke til at samtlige som hadde terningkast enten hadde 5 eller6. Ikke mye hjelp i det uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. februar 2004 #6 Del Skrevet 16. februar 2004 Boka "350 stueplanter" er veldig bra - virker litt gammeldags, men er skrevet lettfattelig og har bra bilder. Anbefales av Mester Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå