Magnifique Skrevet 18. juli 2012 #41 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei Jeg bruker litt foundation, pudder og solpudder. På øynene blir det litt eyeliner og mascara. Som avslutning påfører jeg litt rouge på eplekinnene Gjør den enkelt og greit. Sminker meg alltid i dagslys, da dette gir best resultat og man kan se "alt" i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 20. juli 2012 #42 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Jeg bruker Elizabeth Arden Sheer Lights Illuminating Tinted Moisturizer SPF 15, men den har gått ut av produksjon! Kan fortsatt få tak i den på noen nettsider heldigvis. Etter det, concealer (har veldig blå ringer), litt pudder, oyenskygge, eyeliner, mascara og rouge. Men ganske lite av alt. Jobber med å bli flinkere på eyeliner! Endret 20. juli 2012 av Aranciata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 21. juli 2012 #43 Del Skrevet 21. juli 2012 Mascara, eyeliner, blush og 'nude'-lebestift eller lys lippgloss. Huden er heldigvis god som den er uansett årstid, og har jeg litt god tid, så kan jeg legge en passende øyenskygge(i forhold til klærne) og. Men har jeg først tatt fatt i øyenskyggen så bruker jeg lang tid på å få det til å bli slik jeg ønsker, og jeg stopper ei før jeg er fornøyd, så for effektiviteten sin del så synes jeg det er godt jeg unngår øyenskygge til de fleste hverdager. Helt sminkeløs er jeg sjeldent når jeg går ut, men veldig ofte orker jeg ikke annet enn å ta på mascara, og jeg anser det som relativ 'sminkeløshet'. Med hverdag tenker jeg mer på 'jobb og studie', men har jeg tid på fritiden, så skader det absolutt ikke å bruke noen minutter ekstra på å legge favorittsminken med alt den innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa2 Skrevet 22. juli 2012 #44 Del Skrevet 22. juli 2012 Concealer Foundation Blush Eyeliner Mascara Øyenskygge noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiilS Skrevet 23. juli 2012 #45 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg må si jeg bruker en del, men det har ner ned selvtillit å gjøre enn å se pen ut for gutta.. Uansett, jeg bruker to concealer, foundation, pudder, blush, øyenskygger, eyeliner, to mascaraer og leppestift. ser mer naturlig ut enn det høres ut faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 23. juli 2012 #46 Del Skrevet 23. juli 2012 Nothing at all! Om jeg bruker er det fondation ,solpudder, øyeskygge og mascara . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 24. juli 2012 #47 Del Skrevet 24. juli 2012 Bruker litt pudder fra Mineral Hygenics og mascara. Det regner så fælt for tiden så nå bruker jeg kun vannfast mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juli 2012 #48 Del Skrevet 24. juli 2012 Sminker meg som regel ikke til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 26. juli 2012 #49 Del Skrevet 26. juli 2012 Min kjappe hverdagssminke (pluss et par andre hverdagsprodukter) Nudit deodorant fra Helena Rubenstein (den er jeg komplett avhengig av, og den er fantastisk!) Parfyme, enten corall fra Lolita Lempicka eller Ephoria (eller hvordan det nå skrives) fra Calvin Klein BB cream fra Skin79 - foundation, solkrem, fuktighetskrem og concealer. Mascara fra Kaneboo, den som går av i vask ved 38 grader Øyenbrynspenn og øyenbrynsmascara fra Billon dollar brows Også kanskje litt rouge, pudder eller øyenskygge.... men det gidder jeg ikke hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada123 Skrevet 26. juli 2012 #50 Del Skrevet 26. juli 2012 - eyeliner - litt øyenskygge - pudder (+ concealer hvis det trengs) - mascara - solpudder dersom jeg føler meg litt bleik Kan også finne på å sminke meg mindre eller mer, kommer litt an på hvordan jeg ser ut når jeg våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Andrea Skrevet 26. juli 2012 #51 Del Skrevet 26. juli 2012 Pudder, dipliner, mascara og solbudder. Hvis huden min er ekstra problematisk bruker jeg foundation også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 26. juli 2012 #52 Del Skrevet 26. juli 2012 - Foundation - Pudder - Våt eyeliner - Mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 13. mars 2013 #53 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Cover Stick fra Maybelline Sunkiss solpudder fra glóMinerals Superliner fra L'Oréal (brun) Lash Architect 4D mascara fra L'Oréal Endret 13. mars 2013 av maurice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 14. mars 2013 #54 Del Skrevet 14. mars 2013 Concealer Våt eyeliner Mascara Blusher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 18. mars 2013 #55 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) BB Cream i Fair fra Smashbox High definition concealer i Fair fra Smashbox Mineralize skinfinish natural i Light fra MAC Maxi lash fra Guerlain i Svart (om jeg ikke har vippe extensions) Billion dollar brows brynpudder i Blonde og brow setting gel YSL Cream blush i 05 eller Blush fra bareMinerals i Beauty Mineralize charged water fra MAC til å fikse/friske opp sminken med Lipgloss i en fin rosa farge, slik at jeg ikke skal se så blass ut. F.eks. Clinique´s Long last glosswear i Clearly pink, Guerlain´s KissKiss gloss i 872 og 461, Creemsheen glass fra MAC i Right image eller Superbalm også fra Clinique i Grapefruit. (Her kunne jeg ramset opp i evigheter...) Endret 18. mars 2013 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2013 #56 Del Skrevet 18. mars 2013 Foundation Pudder for å sette denne Veksler mellom blush og bronzer, av og til en og av og til begge Øyelokks-primer for å motvirke oljete lokk Maskara Øyebrynsfarge/penn Av og til kajal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 18. mars 2013 #57 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Concealer (Dior) Pudder (Laura Mercier) Solpudder/contour eller litt foundation (Body shop/ Chanel vitalumiere) Mascara (Lancome hypnose og L`oreal telescopic) Øyenskygge (Dior) Eyeliner (Mac gel liner) Øyenbrynspenn (Isadora) Leppestift (Mac eller L`oreal). Endret 18. mars 2013 av EnKoppTe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 18. mars 2013 #58 Del Skrevet 18. mars 2013 Foundation Pudder Blush Mascara Øyebrynsskygge Og av og til en gråbrun øyeskygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-littleme- Skrevet 18. mars 2013 #59 Del Skrevet 18. mars 2013 Til hverdags bruker jeg en farget dagkrem eller BB Cream, maskara, litt blush (eller solpudder om sommeren) og noe på leppene - gjerne en lipbalm med litt farge eller nøytral leppestift/lip gloss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almarea Skrevet 18. mars 2013 #60 Del Skrevet 18. mars 2013 Concealer under øynene og under øyenbrynene for å lysne. Mineralfoundation. Øyenbrynsblyant for å fylle inn der det mangler litt. Lysbeige matt øyenskygge under brynet. Champagne/rosabeige øyenskygge på lokket. Mascara. Rouge. Rosabeige leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå