venus_ Skrevet 12. juli 2012 #1 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvordan sminker du deg til hverdags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 12. juli 2012 #2 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Bruker foundation (evt. litt consealer under), pudder (selvsagt på hals også), mascara, litt gråbrun øyenskygge på øyelokkene samt samme skyggen for å definere øyebryn litt, og så bare litt lys rosa øyenskygge (faktisk) på leppekanten istedet for lipgloss til hverdags. Red: Skrivefeil. :-) Endret 12. juli 2012 av Pheel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sologsommer Skrevet 13. juli 2012 #3 Del Skrevet 13. juli 2012 foundation bronzer mascara eyeliner oppe øyenskygge i bruntoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Del Skrevet 13. juli 2012 Farget dagkrem, øyenskygge i bruntoner, svart eyeliner oppe, mascara og tinted lip balm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #5 Del Skrevet 13. juli 2012 Mascara Anonym poster: 9b2b58a1b2dbfeabadcd48f494d21d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #6 Del Skrevet 13. juli 2012 concealer, lett foundation, eyeliner, mascara, bronzer, blush, gloss dette tar ca 5 minutter (det er alt jeg har tid til om morgenen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 13. juli 2012 #7 Del Skrevet 13. juli 2012 Lett lag med foundation, concealer hvis det trengs, mascara og eventuelt litt blush og øyeskygge. Hvis jeg har tid tar jeg på eyeliner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #8 Del Skrevet 13. juli 2012 I disse "sommertider" så har jeg bare passet på å pleie og fukte huden skikkelig, utover det gikk jeg til salong og fikk farget vipper og bryn, ellers bare rød lebestift (MakeUp Stores china Red). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 13. juli 2012 #9 Del Skrevet 13. juli 2012 Consealer Foundation (eller bb-cream) Litt mattende pudder Solpudder blush øyenbrynsblyant/skygge litt øyenskygge mascara Lippgloss eller leppestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 13. juli 2012 #10 Del Skrevet 13. juli 2012 Mascara er alltid på. Sminker meg veldig lite nå på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle** Skrevet 13. juli 2012 #11 Del Skrevet 13. juli 2012 Det varierer for jeg pleier å ha ulike "faser" når det gjelder sminke. Nå går det i concealer, pudder, solpudder, concealer, mascara, gel-liner og øyenbrynspenn. Av og til leppestift. Er i en eyeliner-fase nå, så bruker ganske mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 13. juli 2012 #12 Del Skrevet 13. juli 2012 BB-cream. Concealer. Mascara. Rouge. Øyebryn øyeskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. juli 2012 #13 Del Skrevet 13. juli 2012 Bb-cream eller hva den nå heter Foundation (av og til) Pudder (noen ganger) Eyeliner Mascara Øyenbrynsblyant Øyenskygge i forskjellige brunfarger for at jeg skal se litt naturlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 13. juli 2012 #14 Del Skrevet 13. juli 2012 Til vanlig bruker jeg bare litt rouge i kinnene, en helt enkel lipgloss, mascara og kajal nederst på øyelokket. Bruker ikke foundation til hverdags siden jeg har helt grei hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #15 Del Skrevet 13. juli 2012 Øyenskygge og maskara, ikke behov for mer syns jeg Anonym poster: 7db181358f3962c4a7918f825cea8682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 13. juli 2012 #16 Del Skrevet 13. juli 2012 - Øyenbrynspenn (blond) fra Shiseido - Tre forskjellige øyenskygger fra Too Faced Naked Eye kit - Våteyeliner (svart) fra GOSH - Svart mascara fra Lancome - Bronzer og blush fra Too Faced Natural Face kit - Concealer fra Too Faced Bruker kanskje litt mye, men føler meg ikke vel uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 13. juli 2012 #17 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå kommer sikkert noen til å besvime av listen min, men jeg liker å fremstå best mulig. Nå så må jeg legge til at jeg bruker veldig lite av alt, så det ser absolutt ikke ut som jeg skal på fest.. Bare nesten. - Foundation - Concealer - Solpudder - Blush - Pudder for å feste overnevnte - Primer for øyenskygge og øyenskygge i jordtoner - Øyenbrynspenn - Mascara - Highlighter på kinnbein og under bryn hvis jeg føler for det - Eyeliner hvis jeg ønsker "cateyes" - En eller annen lipgloss eller leppefarge Alt dette tar meg heller ikke mer enn fem minutter hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icec Skrevet 13. juli 2012 #18 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Bruker som regel dette: - Foundation / Bb-cream + Pudder - Blush, contour, highlighter - Concealer / highlighter-penn under øynene - Primer + forskjellige øyenskygger - Mascara + eyeliner - Øyenbrynsblyant - Nude leppestift eller lip balm - Settingspray Edit: Glemte noe. Endret 13. juli 2012 av icec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 13. juli 2012 #19 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg sminker meg etter humør/hvordan jeg kler meg og hvor god tid jeg har, og det kan variere veldig. Jeg pynter meg gjerne på en hverdag også, jeg. Derfor er det litt vanskelig å peke på hvordan jeg sminker meg på en "typisk hverdag". På varme sommerdager blir det ofte bare litt mascara og lipgloss. Noen dager, uansett årstid, går jeg uten sminke. Mascara og lipgloss inngår altså nesten alltid. I tillegg liker jeg å fylle inn brynene. Noen dager kjører jeg på med foundation, øyenskygge,liner, blush, solpudder og highlighter. Jeg har et dårlig forhold til concealer, jeg finner aldri en jeg liker (eventuelt så evner jeg ikke å legge concealer), så det brukes aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarelles Skrevet 14. juli 2012 #20 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg bruker foundation, pudder, eyeliner, mascara, øyenskygge og leppestift/leppebalsam . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå