Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at en person som liker deg veldig godt, men som du ikke er interessert i gir deg en gave som feks. ei vinflaske. Dere kjenner heller ikke hverandre veldig godt men har snakket litt sammen tidligere.....

Gaven er kun ment som en liten gave fordi du fortjener det ifølge denne personen....

Hvordan ville dere reagert, blitt rørt, glad, syntes det var koselig eller helt uforståelig og ville ikke tatt det imot engang ?

Ønsker bare å høre hvordan andre ville tatt dette :)

Anonym poster: 0b5c46b00c29e4ef7d290edbc46ee075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville takket pent for gaven. Det rørende å få en gave uventet.

Skrevet

i utgangspunktet liker jeg det ikke, men det funker hvis gaven er en ting som tilfeldigvis passer. feks en bok jeg har ønsket å lese som den andre har.. uansett blir det fort til at man oppfatter en forventing om at det blir gjengjeldt. jeg tror ikke det er mange som gir bort en gave "til en man ikke kjenner veldig godt men har snakket litt med tidligere" uten å analysere hvordan den blir tatt i mot og hvordan mottakerens oppfører seg etterpå, det betyr at alt blir vurdert på en ny måte, noe begge vet, og jeg hadde vært veldig ukomfortabel med det.

Skrevet

Si at en person som liker deg veldig godt, men som du ikke er interessert i gir deg en gave som feks. ei vinflaske. Dere kjenner heller ikke hverandre veldig godt men har snakket litt sammen tidligere.....

Gaven er kun ment som en liten gave fordi du fortjener det ifølge denne personen....

Hvordan ville dere reagert, blitt rørt, glad, syntes det var koselig eller helt uforståelig og ville ikke tatt det imot engang ?

Ønsker bare å høre hvordan andre ville tatt dette :)

Anonym poster: 0b5c46b00c29e4ef7d290edbc46ee075

Mener du at denne personen liker deg på en romantisk måte, mens du ikke er interessert i noe sånt?

Isåfall blir det helt feil å ta imot noe som helst, fordi du da gir den andre helt feil signaler.

Skrevet

Kinkig situasjon. Ikke lett å vite hva en skal gjøre. Tror jeg hadde syns det var litt rart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...