Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har søkt på Førskolelærerstudiet høsten 2012. Høyskolene jeg har søkt på er Høgskolen i Hedmark og Dronning Mauds Minnehøyskole, som ligger i Trondheim. Spørsmålet mitt er: Har noen erfaringer/hørt noe om disse skolene? Er så usikker på hvor jeg vil gå, og vil derfor høre andres meninger!

Håper på svar!

Hilsen forvirret "snart" student.

Anonym poster: 2718d2c032bd9fd871bff033ece9774e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv gått på DMMH :) Veldig fornøyd med utdanningen jeg fikk der, og skolen generelt :) Flinke lærere, og de bruker mye pensum som er skrevet av professorer som selv jobber på skolen.

Ut i fra hva jeg ser tror jeg DMMH har et mye bredere spekter i fag enn HIHM har. Det som er spesielt med DMMH er jo at det er en høgskole med kun førskolelærerutdanning. Dette ser jeg på som en fordel.

Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si om skolen nå, annet enn at jeg absolutt vil anbefale den! Men spør om du lurer på noe spesielt! :)

Skrevet

Dessuten er jo Trondheim TIDENES studieby. Utrolig flott sted å studere selv om du ikke nødvendigvis går på NTNU!

Skrevet (endret)

Jeg går på DMMH nå, starter på andre året. Jeg trives veldig godt på skolen, og skolen går jo skolen for å være en av de beste i landet på førskolelærerutdanning. Noe som ikke er så rart ettersom det er det eneste de driver med. Jeg er veldig fornøyd med de fleste foreleserne vi har hatt, og generelt hvordan studiet er lagt opp. Og som Catnip sier så er jo Trondheim en fantastisk studentby! :)

Endret av ma.B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...