AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Mange av mine venninner har kjærester/samboere som elsker dem. Som gjør alt for dem, og som aldri i verden vil miste sin kjære. Ja, venninnene mine er kostbare, det vet jeg selv, for de er gode som gull alle sammen. Så jeg skjønner at kjærestene/samboerene ikke vil miste dem. Disse kjærestene/samboerene trenger ikke stå på pinne for venninnene mine. Det holder at de vet at de kan stole på hverandre, og at de vet hvor de har hverandre selv om de er borte fra hverandre hele dagen eller flere dager. Men selv har jeg aldri opplevd å ha en kjæreste som elsker meg, og som vil gjøre alt for å holde på meg. Som er redd for å miste meg. Jeg finner det veldig rart at noen skulle ville gå gjennom ild og vann for meg ... føler det ikke er noe som vil hende meg. Føler meg ikke sååå bra. Det føles utenkelig at en mann skal bruke sin dyrbare tid på meg. Noen som forstår hvordan jeg tenker og føler angående dette? Anonym poster: bb7adf68d2e4b3dc48f0ceac20a14c73 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jaa Som jeg skulle ha skrevet det selv!! <br /><br /> Anonym poster: f02ab57398f0f328c6c16c68feb9713d 2
Gjest Katten. Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Det er alltid vanskelig å se at andre kan elske en, når man ikke klarer å elske seg selv. 3
Gjest Miranda2011 Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Mange av mine venninner har kjærester/samboere som elsker dem. Som gjør alt for dem, og som aldri i verden vil miste sin kjære. Ja, venninnene mine er kostbare, det vet jeg selv, for de er gode som gull alle sammen. Så jeg skjønner at kjærestene/samboerene ikke vil miste dem. Disse kjærestene/samboerene trenger ikke stå på pinne for venninnene mine. Det holder at de vet at de kan stole på hverandre, og at de vet hvor de har hverandre selv om de er borte fra hverandre hele dagen eller flere dager. Men selv har jeg aldri opplevd å ha en kjæreste som elsker meg, og som vil gjøre alt for å holde på meg. Som er redd for å miste meg. Jeg finner det veldig rart at noen skulle ville gå gjennom ild og vann for meg ... føler det ikke er noe som vil hende meg. Føler meg ikke sååå bra. Det føles utenkelig at en mann skal bruke sin dyrbare tid på meg. Noen som forstår hvordan jeg tenker og føler angående dette?Anonym poster: bb7adf68d2e4b3dc48f0ceac20a14c73 Det første du må gjøre er å begynne å tro at du er bra nok, ellers vil ingen andre tro det heller. 3
glidemiddel Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Menn generelt ser ofte på kvinner som utrivlige mennesker pga at de har blitt mest utsatte for slike kvinner i klasserommet, utestedet, overalt. Kan du se for deg en kvinne til å kjøre ut med ei lommelykt for en mann som bilen har står langs veien punktert. Jeg antar at du ser det omvendte situasjonen ganske klar, kvinner vil aldri i verden ofre en god handlig for en som hadde støttet henne i situasjonen. En masse sånne opplevelser hvor de fleste er vonde, tror mange rett og slett at kvinner ikke kan være gode mennesker. Man stoler ikke på de og har dem under oppsikt for sikkerhetens skyld. Men hvis kvinner i hele hans oppvekst og miljø, hvordan skal man tro va kvinner er. Menn syns det er trist at jenter ikke er så trivlige og gode som barneeventyrene ga oss bilde om. Det er en meget bitter sannhet å svelge da hele drømmelivet faller i grus. Hvis kvinner ikke er trivlige og snille personer, så vil man vel egentlig hode seg unna disse slemme menneskene, men som var det sexdriften da som dolker rmange nebb i ryggen
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Hæ? Anonymous poster hash: c7363...deb 14
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Lurer på det samme, TS! Er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv!!! Føler meg lite verdt, og føler at alle andre ser på meg som noe skrap som ikke er verdt en manns oppmerksomhet... Anonymous poster hash: c7363...deb
glidemiddel Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Mange av mine venninner har kjærester/samboere som elsker dem. Som gjør alt for dem, og som aldri i verden vil miste sin kjære. Ja, venninnene mine er kostbare, det vet jeg selv, for de er gode som gull alle sammen. Så jeg skjønner at kjærestene/samboerene ikke vil miste dem. Disse kjærestene/samboerene trenger ikke stå på pinne for venninnene mine. Det holder at de vet at de kan stole på hverandre, og at de vet hvor de har hverandre selv om de er borte fra hverandre hele dagen eller flere dager. Men selv har jeg aldri opplevd å ha en kjæreste som elsker meg, og som vil gjøre alt for å holde på meg. Som er redd for å miste meg. Jeg finner det veldig rart at noen skulle ville gå gjennom ild og vann for meg ... føler det ikke er noe som vil hende meg. Føler meg ikke sååå bra. Det føles utenkelig at en mann skal bruke sin dyrbare tid på meg. Noen som forstår hvordan jeg tenker og føler angående dette?Anonym poster: bb7adf68d2e4b3dc48f0ceac20a14c73 En kvinne som det, så vil nok mannen elske deg bedre enn du elsker ham. Men det var den vanskeligheten av å treffe noen tilfeldig. Man må jogge for et og invitere ut på vennskapsdater, filmkveler osv for å få med mennene som ikke tør å spørre ut kvinnen også, men heller holder seg bak stein ansiktet sitt. Hadde vær mye lettere å kunne bli kjent med hvilke nye mennesker om gi ikke følte oss forpliktet til hverandre og går det galt så gjorde de det beste de kunne, så han man ikke forårsaket et såret opper. Det første du må gjøre er å begynne å tro at du er bra nok, ellers vil ingen andre tro det heller. Det er ikke henne det er noe galt med, men at folk ikke vet hvem hun er og at hun er en god person. Men ho bør bli mer aggresiv på å bli kjent med nye menn (som er sjenert og dårlig med drag). osv og se etter om det er en bra mann på bunnen av den bak den stygge fascanen som skremmer jenter fra dem. Fins mange bramenn, men mange menn har desverret trukket seg ut og mistet troen på å finne ei jente.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Venninnene dine skryter nok på kjæresten en del egenskaper han ikke har. Det er vel bare et helt vanlig forhold, man gir og tar 1
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Hva vet du..? du må elske deg selv. Det er mange kvinner som blir drit lei av at en mann går på pinne for dei hele tiden,det er faktisk veldig slitsomt! Desse kvinnene blir fort lei og søker noe annet. Det å måtte gi av seg selv er da ikke negativt i ett forhold,men man skal ikke bare gi. En må få også! du må da vite hva du vil ha!
Gjest Miranda2011 Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 En kvinne som det, så vil nok mannen elske deg bedre enn du elsker ham. Men det var den vanskeligheten av å treffe noen tilfeldig. Man må jogge for et og invitere ut på vennskapsdater, filmkveler osv for å få med mennene som ikke tør å spørre ut kvinnen også, men heller holder seg bak stein ansiktet sitt. Hadde vær mye lettere å kunne bli kjent med hvilke nye mennesker om gi ikke følte oss forpliktet til hverandre og går det galt så gjorde de det beste de kunne, så han man ikke forårsaket et såret opper. Det er ikke henne det er noe galt med, men at folk ikke vet hvem hun er og at hun er en god person. Men ho bør bli mer aggresiv på å bli kjent med nye menn (som er sjenert og dårlig med drag). osv og se etter om det er en bra mann på bunnen av den bak den stygge fascanen som skremmer jenter fra dem. Fins mange bramenn, men mange menn har desverret trukket seg ut og mistet troen på å finne ei jente. Men for at folk (menn) skal vite hvem hun er, må hun være litt mer frempå. En person som ikke tror hun er bra nok til å bli elsket, "gjemmer" seg litt bort, gir opp før hun har prøvd fordi hun tror han ikke vil ha henne. at han heller velger andre foran henne. Jeg tror på det at det du gir ut får du tilbake, dvs, den evt mannen hun liker, fanger opp at hun ikke har tro på at hun er verdigfull nok. Tror en godt om seg selv, føler seg verdigfull, bra nok, vil omgivelsene fange opp det og tro det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Det er nok mange menn som ville vært den rette for dere kvinner som ikke finner noen. De er der ute. Problemet er at de ikke er så lett å treffe på blandt alle de andre. Derfor tror dere ikke at de finnes. Og så er det vanskelig som nevnt over at man skal skjønne at en person kan elske en selv ganske høyt. Det beste er å være seg selv og stille seg åpen i sine egne tanker om at kanskje det dukker opp noen. Og kanskje lurt å ikke ha for mange krav til andre mennesker/potensielle partnere, men heller være åpen for alle mennesker man treffer. "Drømmemannen" kan dukke opp når som helst, hvor som helst, i en setting du minst ville trodd det. Det er heller ikke sikkert at han ser ut som du ønsker. Jeg er 100% sikker på at mange av de flotte damene som jeg finner tiltrekkende når jeg er i offentlige rom, ( ja jeg smugkikker på mange) ikke selv tror de er tiltrekkende, sexy osv.... ofte tenker jeg at "de skulle bare visst hvor flott de er"..... Det er en for alle, det starter med tankegangen hos deg selv Hilsen Mann:) Anonymous poster hash: 25724...07f 1
OPIgirl Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Menn generelt ser ofte på kvinner som utrivlige mennesker pga at de har blitt mest utsatte for slike kvinner i klasserommet, utestedet, overalt. Kan du se for deg en kvinne til å kjøre ut med ei lommelykt for en mann som bilen har står langs veien punktert. Jeg antar at du ser det omvendte situasjonen ganske klar, kvinner vil aldri i verden ofre en god handlig for en som hadde støttet henne i situasjonen. En masse sånne opplevelser hvor de fleste er vonde, tror mange rett og slett at kvinner ikke kan være gode mennesker. Man stoler ikke på de og har dem under oppsikt for sikkerhetens skyld. Men hvis kvinner i hele hans oppvekst og miljø, hvordan skal man tro va kvinner er. Menn syns det er trist at jenter ikke er så trivlige og gode som barneeventyrene ga oss bilde om. Det er en meget bitter sannhet å svelge da hele drømmelivet faller i grus. Hvis kvinner ikke er trivlige og snille personer, så vil man vel egentlig hode seg unna disse slemme menneskene, men som var det sexdriften da som dolker rmange nebb i ryggen Enda et bittert kvinnehatende naut. 8
EttaJ Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Jeg tenkte ofte det samme som deg, jeg møtte gutter som det ikke virket som hadde savnet meg noe særlig om jeg ble borte. Men så brukte jeg heller ikke mer tid på dem, jeg sluttet å prøve å imponere dem og gikk videre. Så fant jeg en som virkelig bryr seg om meg, han viser at han setter pris på meg og han investerer tiden sin i meg. Ofte blir disse snille guttene oversett fordi de ikke er spennende, men jeg bestemte meg for å gi det en sjanse. Og det er jeg veldig glad for i dag. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg tror at hvis du bare holder mulighetene åpne så vil det komme en slik mann. Så lenge du tror på at du fortjener det.
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Jeg finner det veldig rart at noen skulle ville gå gjennom ild og vann for meg ... føler det ikke er noe som vil hende meg. Føler meg ikke sååå bra. Det føles utenkelig at en mann skal bruke sin dyrbare tid på meg.Noen som forstår hvordan jeg tenker og føler angående dette?Anonym poster: bb7adf68d2e4b3dc48f0ceac20a14c73 Ja.. Kjærlighet gjør slikt. Vis kjærlighet selv når du møter noen du liker, så vil du få tilbake hvis personen er rett for deg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Menn generelt ser ofte på kvinner som utrivlige mennesker pga at de har blitt mest utsatte for slike kvinner i klasserommet, utestedet, overalt. Kan du se for deg en kvinne til å kjøre ut med ei lommelykt for en mann som bilen har står langs veien punktert. Jeg antar at du ser det omvendte situasjonen ganske klar, kvinner vil aldri i verden ofre en god handlig for en som hadde støttet henne i situasjonen. En masse sånne opplevelser hvor de fleste er vonde, tror mange rett og slett at kvinner ikke kan være gode mennesker. Man stoler ikke på de og har dem under oppsikt for sikkerhetens skyld. Men hvis kvinner i hele hans oppvekst og miljø, hvordan skal man tro va kvinner er. Menn syns det er trist at jenter ikke er så trivlige og gode som barneeventyrene ga oss bilde om. Det er en meget bitter sannhet å svelge da hele drømmelivet faller i grus. Hvis kvinner ikke er trivlige og snille personer, så vil man vel egentlig hode seg unna disse slemme menneskene, men som var det sexdriften da som dolker rmange nebb i ryggen Oi, jeg synes synd på deg, og det du tydeligvis har vært igjennom med kvinner. Men menn generelt har ikke de tankene som du beskriver. Anonymous poster hash: 23a01...e1b 3
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Ofte blir disse snille guttene oversett fordi de ikke er spennende, men jeg bestemte meg for å gi det en sjanse. Kanskje litt drøyt å råde henne til å prøve snille gutter? Det får være grenser for hvor lavt en jente skal legge seg.
EttaJ Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Kanskje litt drøyt å råde henne til å prøve snille gutter? Det får være grenser for hvor lavt en jente skal legge seg. Jeg mente rett og slett at noen ganger havner disse "snille guttene" i vennesona, og at man glemmer disse fordi noen jenter, meg inkludert, ofte tiltrekkes av spenning og det å ikke vite hvor man har en gutt henn. Ser at det var dårlig formulert, men du kan prøve å legge godvilja til og ikke oppføre deg som en kverulant.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Menn generelt ser ofte på kvinner som utrivlige mennesker pga at de har blitt mest utsatte for slike kvinner i klasserommet, utestedet, overalt. Kan du se for deg en kvinne til å kjøre ut med ei lommelykt for en mann som bilen har står langs veien punktert. Jeg antar at du ser det omvendte situasjonen ganske klar, kvinner vil aldri i verden ofre en god handlig for en som hadde støttet henne i situasjonen. En masse sånne opplevelser hvor de fleste er vonde, tror mange rett og slett at kvinner ikke kan være gode mennesker. Man stoler ikke på de og har dem under oppsikt for sikkerhetens skyld. Men hvis kvinner i hele hans oppvekst og miljø, hvordan skal man tro va kvinner er. Menn syns det er trist at jenter ikke er så trivlige og gode som barneeventyrene ga oss bilde om. Det er en meget bitter sannhet å svelge da hele drømmelivet faller i grus. Hvis kvinner ikke er trivlige og snille personer, så vil man vel egentlig hode seg unna disse slemme menneskene, men som var det sexdriften da som dolker rmange nebb i ryggen Hjelpes.
Gjest s@nd Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Tro meg... er lett å komme på de tankene. Det beste er å ikke tenke på det. I alle fall ikke fokuser for mye på det. Fokuser på livet DITT, dine interesser, jobben/utdanningen din, osv. Du kommer garantert til å møte en sånn person en dag, og det kommer til å skje plutselig, uten at du forventet det. Jeg trodde jeg aldri kom til å møte en som kom til å elske MEG, for den jeg var... Men plutselig en dag møtte jeg denne personen. Når den dagen kommer, skjønner du at det er mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå