Gå til innhold

Hvorfor er Pia Haraldsen kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ikke pen. Hun er ikke intelligent. Hun er ikke morsom. Så hvordan i alle dager ble hun kjendis?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er tremenningen til dronningen, eller noe sånt?

Skrevet

Det er jo ganske mange man kan stille seg det samme spørsmålet om....

Se på alle som blir kjendiser etter å ha vært med på Big Brother, Paradise Hotel, og alskens reality programmer. Jeg spør meg hver eneste gang. Hvorfor er disse kjendiser???

Men jeg aner ikke med Pia Haraldsen heller, hehe...

Gjest "gjest"
Skrevet

Hun kom i en grisefin kjole i en av dåpene til kongefamlien en gang. Husker ikke hvilket barn det gjalds. Moren hennes har vært gift med et søskenbarn av Sonja.

• Liker 5
Skrevet

....også var hun i et par år sammen med en eller annen prins - Muligens fra Luxembourg :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hun kom i en grisefin kjole i en av dåpene til kongefamlien en gang. Husker ikke hvilket barn det gjalds. Moren hennes har vært gift med et søskenbarn av Sonja.

Hun var kjendis allerede før dåpen til Maud Angelica. Tror det har noe med at hun liker å posere og vise seg fram for fotografene under alle festene hun er på med kongefamilien.

Skrevet (endret)

Jeg trodde hun gikk inn i rampelyset via moren sin. Jeg skjønner ikke hva noen har sett i henne, hun eier jo ikke personlighet og virker utrolig kjedelig.

Endret av Evilposelos
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg trodde hun gikk inn i rampelyset via moren sin.

Moren er vel ikke spesielt kjent?

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg trodde hun gikk inn i rampelyset via moren sin. Jeg skjønner ikke hva noen har sett i henne, hun eier jo ikke personlighet og virker utrolig kjedelig.

En slik bliddame fra osloområdet....

Skrevet

Moren er vel ikke spesielt kjent?

Jo jeg mener hun var veldig kjent før i tiden.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jo jeg mener hun var veldig kjent før i tiden.

Nei, men som sagt. Den der mora har vært gift med et søskenbarn av dronningen.

Skrevet

Fordi hun er i nær slekt med Dronning Sonja vil jeg tro. Kanskje også fordi hun har vært programleder på tv?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hun er ikke pen. Hun er ikke intelligent. Hun er ikke morsom. Så hvordan i alle dager ble hun kjendis?

Du har nok blandet kravene for å bli kjendis med noe annet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan forklare hvordan hun ble kjendis, hvorfor er et spørsmål som er verre å svare på.

Moren hennes var gift med nevøen til dronning Sonja, og hun er venninne med en journalist i VG, som fikk skrevet en artikkel om henne etter dåpen til prinsesse Ingrid Alexandra i 2004. Her er artikkelen:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=223547

AnonymBruker
Skrevet

Stiller ikke dette i samme kategori som hun som ble kjendis etter at hun som barnehaveansatt møtte opp for å se på Bill Clinton på slottsplassen med alle barna, og media hadde store overskrifter om hvordan hun lignet på Monica Lewinsky?

Hun ble programleder i NRK og jeg tror hun nå er redaktør for et eller annet dameblad....

Sånn er det i Norge!

Anonym poster: 6eaffaedea92df1e03cc81da957efcdc

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte google navnet for å sjekke hvem det var. Ringet ikke noen bjelle når jeg så på bildet heller.

Anonym poster: 5976cf3c2bbcaa5bdefb7753e0ee0b34

Skrevet

Jeg måtte google navnet for å sjekke hvem det var. Ringet ikke noen bjelle når jeg så på bildet heller.

Åh Jeg digger deg fordi du ikke visste hvem det var. Synd du er anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...