Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen anbefale meg en tørrshampo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Batiste sine er ganske greie, god pris også. :) Fås på blant annet Vita, Cubus, Spar Kjøp.

• Liker 1
Skrevet

Lee Stafford sin! Den er AMAZING!

Skrevet

Lee Stafford sin! Den er AMAZING!

Er det den som lukter fersken?

Skrevet

Jeg liker Define sin, men nå har jeg ikke prøvd så mange :) det som er greit med den er at den fås kjøpt i de fleste matbutikkene

Skrevet

Er det den som lukter fersken?

Njajo tror det. Har ikke tenkt over det :fnise: men den lukter godt og fungerer kjempebra!

og jeg har prøvd maaange!

Skrevet

Den fra Batiste liker jeg også, håret føles og ser nyvasket ut etterpå :) Syns derimot ikke Define sin var så veldig bra, i tillegg til at den er dyrere.

Skrevet

Tykte Lee Stafford lukta heilt forferdeleg...billeg mannelukt..

Batiste er vel den beste..no brukar eg ein som byrjar på p og har tre bokstavar...heilt ok, men lukta er litt kjip.

Skrevet (endret)

Tykte Lee Stafford lukta heilt forferdeleg...billeg mannelukt..

Batiste er vel den beste..no brukar eg ein som byrjar på p og har tre bokstavar...heilt ok, men lukta er litt kjip.

ååh? høres ikke ut som vi har prøvd samme, for jeg syns den luktet veldig godt :fnise:

Endret av Strange Doll
Skrevet

Litt offtopic, men hvordan gjør dere det med produkter f.eks shampo/balsamer, fuktighetskremer eller lignende og samtidig bruke en parfyme uten at alle lukter klæsjer? Det pleier skje med meg nemlig...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun prøvd den rosa til Lee Stafford kjøpt på Vita, men brukte den bare 1-2 ganger for den lukta ikke godt.. Men ser jo at andre har anbefalt LS så jeg vet ikke jeg.

Anonym poster: ae10a2ca916ff14c6c2c772c06c77427

AnonymBruker
Skrevet

Etter anbefalinger av Batiste sjekket jeg diverse tørrshampoer på MakeUpAlley, og den kom best ut av de jeg sjekket.

Så jeg kjøpte den for brunlig/gyllent hår, og den gir ikke det typiske grey cast" so, visstnok endel andre kan gi.

Føner/grer håret litt etterpå for å få ut mest mulig overskuddsprodukt. Men jeg går fortsatt med håret i strikk da, synes det blir litt sånn vel fluffy på en tørr måte å ha løst.

Anonym poster: c24afc5fa32f900f62ea91af0dd45bf0

Skrevet

Jeg har brukt REF sin tidligere, og den var veldig effektiv og ga mye volum. Den var imidlertid veldig hvit og synlig til mitt mørkebrune hår, og så var den absolutt ikke drøy i bruk.

Nå bruker jeg Batiste sin for brunt hår, og jeg er kjempefornøyd. Den lukter godt og er effektiv, selv om den ikke gir noe særlig ekstra volum. Synes igrunn at det er greit, for da slipper en at det lagres så mye grums i håret (det som gir volum er jo bare noe hårspraygreier).

Gjest Tigress
Skrevet

Proffs sin frå HM er bra, gjer veldig bra volum. Elles er Batiste sine veldig gode, men det er litt ulikt kor godt dei luktar, så ein må prøve seg fram litt. Boots sin eigen er billeg og bra også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...