Poppsilopp Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er nå over en uke over ikm, har tatt to negative tester de siste dagene. Jeg er fult klar over at dere ikke kan vite om jeg er gravid, men det jeg lurer på er om noen av dere har opplevd å fått negative tester etter ikm, men fortsatt vært gravid? Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Dersom du er helt sikker på når du skulle hatt mens, er det svært lite sannsynlig. Men de færreste er jo hundre prosent sikre på når de hadde eggløsning. Temper/tester du? Anonym poster: 9cac60aa983c4ddd03315ae62080e664
Isrose Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ikke opplevd det selv, men mener å ha lest om brukere her inne som ikke har testet positivt før langt ut i svangerskapet
Poppsilopp Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2012 Ja, jeg tar el tester, og bruker fertility friend, og de siste månede har syklusene mine vært rundt 36 dager. Bommet litt i sted, var på mandag jeg skulle hatt mensen. Hmm, får bare vente å se håper på å høre om at noen har opplevd dette
Poppsilopp Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2012 Hva viser tempen din da? Jeg pleier ikke å tempe, så det vet jeg ikke.
cypress Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Lurer på det samme.. Skulle hatt mensen for ca en uke siden, men får negative svar på billigtestene jeg har kjøpt fra Danmark. Jeg har hatt dem liggende siden sist gang vi prøvde, går sånt ut på dato tro??
Gjest babyfirefly91 Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 ikke for å "knuse" håpet med det er jo mulig det har oppstått en cyste i det gulelegme (elr noe sånt) som gjør at mensen blir forsinket, har skjedd meg. Jeg ble skikkelig skuffet når tet på test var negativ å det gikk 2 uker, men så snakket jeg med legen å han sa det var sansynligvis bare en cyste i det gule legmet men krysser fingrene for dere :D http://www.lommelegen.no/artikkel/cyster-på-eggstokkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå