Gjest Littleangel66 Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Hei! Lurte på om det er mange andre her inne som har hatt merkelig syklus etter p-pilleslutt? Sluttet på p-piller første uka i juni, fikk pillemens 4 dager etterpå som vanlig.. Fikk veldig intense og vonde magesmerter i magen 15 dager etter første mens dag... Kan det ha vært eggløsningssmerter? Hadde eggløsningsslim den dagen og dagen etter... Hadde IKM for en uke siden, men testet negativt på morgen urin i dag tidlig.. Er det syklusen min som er på bær tur? Har jeg i det hele tatt hatt eggløsning? Evt. forsinket? (Har hatt mye siden p-pilleslutt, og driver ikke med temping eller måling av EL.. Ser kun etter naturens signaler) Takk for svar...
Gjest Littleangel66 Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Hei igjen! Fikk i dag tidlig tante rød på besøk, 9 dager siden IKM... Så da kan jeg og samboer'n starte på pp1.. (Har testet og er ikke gravid, men det skjønte dere sikkert.. Testet for sikkerhets skyld, har lest om svangerskap med vanlig mens..) Har hatt en vanlig mens siden p-pilleslutt, den jeg har nå.. Så regnet ut at syklusen min nå er 37 dager... Lurer derfor på om noen av dere her inne vet om jeg skal regne ut eggløsningen min utifra denne syklus lengden? På 37 dager? Tusen takk hvis noen av dere har tid til å svare! Endret 14. juli 2012 av Littleangel66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå