Gjest Seleeena Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Barns tanker om døden - «Det er presten som bestemmer når man skal graves ned. Han sender noen på gamlehjem, og så graver han ned dem som blir til overs.» (Anders, 5 år) - «Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge under jorda uten å puste. Også er det så ekkelt å få jord i nesa. Da er det nesten bedre å bo på gamlehjem.» (Elin, 4 år) - «I farfars begravelse sang vi sangen Kansje kommer Kongen med perrongen.» (Nora, 5 år) - «Hvis du dør, så skaper Gud deg om til jord. Da skjønner du ikke bæret.» (Magne, 7 år) - «Når noen dør, blir de lagt i jorda, og så sier presten: Av jord er du kommet og der skal du bli. Så tømmer han enda en bøtte jord i hodet på deg.» (Hans Petter 9 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Morsomt nok til å være om et slikt tema :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå