AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Mulig jeg er en gammel dame som tenker "ungdommen nu til dags", men jeg er sjokkert. Som noen kanskje har fått med seg er Justin Bieberkonsertene utsolgt, og det er verdens ende. Billettservice bombarderes med hatmeldinger, trusler og selvmordsbrev. Ja, faktisk, flere fjortisjenter truer under fullt navn med å ta livet av seg hvis de ikke får billetter. En jente byr 40 000 for en billett. Noen ser ut til å ha lagt igjen hjernecellene et sted, flere kjefter og sier det er Billettservice sin feil at billettene ble utsolgt! Jeg trodde det var Billettservice sin oppgave å selge billetter, og når de selger ut 42 000 billetter på en halvtime så har de vel gjort jobben sin, feilmeldinger til tross. Seriøst, hva får folk til å klikke slik i vinkel? Jeg har selv hatt mine opp-. og nedturer i forbindelse med billettsalg, og jeg forstår at man blir skuffet om man ikke får tak i billett til favorittartisten. Men drapstrusler? Selvmord? Livet er ødelagt? Hvordan oppstår slikt hysteri, og det mindre enn et år etter hendelser der ungdommer faktisk fikk livene sine ødelagt? Anonym poster: b88d6a3fe0337fd4c58ee5432fb31bc1 7
Rosalie Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Er det nå jeg skal rekke tunge og si "Æ, bæ, jeg har billett!" Men ja, dette tyder vel på at endel foreldre har sviktet litt i oppdragelsen. 2
Ryvre Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Haha, har en kompis på FB som la ut en video hvor han hadde filmet at han brente opp begge billettene Håper den blir spredt videre så disse fjortisjentene får sett det 7
Gjest Gjest20 Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 (endret) lol. Endret 29. desember 2014 av Gjest20 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Denne var også bra. DRITTUNGER som har kjøpt billett, ass, så ikke vi andre drittungene som virkelig liker ham på ånkli får! Anonym poster: b88d6a3fe0337fd4c58ee5432fb31bc1 4
Kråkesaks Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Trusler om lvmord er helt sykt, men jeg har skjønt at det har vært en del oppstyr rundt disse billettene allerede før de ble lagt ut for salg. Det har visst vært noen kuponger som kan kjøpes på rimi og fanklubben har solgt billetter som var både dårligere og dyrere enn først oppgitt. Reaksjonene på at de ikke har fått billetter er helt hinsodes all fornuft, men dette kunne vel vært organisert på en bedre måte? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Trusler om lvmord er helt sykt, men jeg har skjønt at det har vært en del oppstyr rundt disse billettene allerede før de ble lagt ut for salg. Det har visst vært noen kuponger som kan kjøpes på rimi og fanklubben har solgt billetter som var både dårligere og dyrere enn først oppgitt. Reaksjonene på at de ikke har fått billetter er helt hinsodes all fornuft, men dette kunne vel vært organisert på en bedre måte? Det kunne sikkert vært organisert annerledes, men det ville ikke blitt flere billetter av den grunn. Det er mange flere interessenter enn billetter, så da blir flertallet skuffet uansett. Jeg er redd vi bare har sett begynnelsen på galskapen, se for deg tilstandende i april når x antall jenter dukker opp i god tro med falske billetter kjøpt på svartebørsen. Eller med kodelappen fra Rimi, som flere visstnok trodde var en gratisbillett. Det vil bli opptøyer. Tipper det også blir mange postkassetyverier i tiden som kommer, siden hauger av jenter har lagt ut at de venter på billetter i post. Hadde jeg vært en Bieberfjortis med billett tror jeg at jeg hadde skaffet meg bankboks Anonym poster: b88d6a3fe0337fd4c58ee5432fb31bc1 1
kills Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Nå så har jeg ikke tenkt å kommentere hvorvidt de vil ta livet sitt eller ikke, men det er ingen hemmelighet at Billettservice absolutt ikke var rustet for salget. På mandag, da fanklubben hadde eksklusivt forsalg, brøt sidene sammen og folk gikk amok fordi de ikke fikk tak i billetter. I går, da Atomic Soul skulle ha forsalg, gikk det også galt. Atomic Soul hadde sagt at de som vil ha tilgang til forsalget måtte melde seg på nyhetsbrevet deres. De som hadde gjort dette, skulle få en mail kl 09.00 med lenker til billettene. Det ble ikke sendt ut noen mail før 09.26, og andre hadde fortsatt ikke fått noen mail kl 10.00. Atomic Soul la derimot ut linkene på sin Facebook-side kl 09.00, slik at alle deres Facebook tilhengere hadde tilgang på billettsalget - ikke de som hadde meldt seg på nyhetsbrevet slik de opplyste på forhånd. I dag var vel siden nede for de fleste og jeg regner med de fleste har fått med seg dagens sirkus. Jeg kan forstå hvorfor folk er frustrerte.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #10 Skrevet 12. juli 2012 Haha, har en kompis på FB som la ut en video hvor han hadde filmet at han brente opp begge billettene Håper den blir spredt videre så disse fjortisjentene får sett det Hvordan har han fått til det? De har ikke blitt sendt ut enda. Anonym poster: 4d2d73f2878dcd244cb72bf0f0304fa6
Gjest Raindrops Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 Mennesker er gale. Greit at idolet er big deal når man er 14, men dette er latterlig. 2
Østlandet Skrevet 12. juli 2012 #12 Skrevet 12. juli 2012 Hvem er Justin? Herregud. Vi har lite å drive med i honningkrukka vår. 2
Tirius Skrevet 12. juli 2012 #13 Skrevet 12. juli 2012 Nå så har jeg ikke tenkt å kommentere hvorvidt de vil ta livet sitt eller ikke, men det er ingen hemmelighet at Billettservice absolutt ikke var rustet for salget. På mandag, da fanklubben hadde eksklusivt forsalg, brøt sidene sammen og folk gikk amok fordi de ikke fikk tak i billetter. I går, da Atomic Soul skulle ha forsalg, gikk det også galt. Atomic Soul hadde sagt at de som vil ha tilgang til forsalget måtte melde seg på nyhetsbrevet deres. De som hadde gjort dette, skulle få en mail kl 09.00 med lenker til billettene. Det ble ikke sendt ut noen mail før 09.26, og andre hadde fortsatt ikke fått noen mail kl 10.00. Atomic Soul la derimot ut linkene på sin Facebook-side kl 09.00, slik at alle deres Facebook tilhengere hadde tilgang på billettsalget - ikke de som hadde meldt seg på nyhetsbrevet slik de opplyste på forhånd. I dag var vel siden nede for de fleste og jeg regner med de fleste har fått med seg dagens sirkus. Jeg kan forstå hvorfor folk er frustrerte. Det er bare konserbilletter!! 2
kills Skrevet 12. juli 2012 #14 Skrevet 12. juli 2012 Det er bare konserbilletter!! Det forandrer ikke at salget var dårlig organisert. Billettservice sa i forkant av salget at de var rustet, det var de ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #15 Skrevet 12. juli 2012 En modig mann la akkurat ut dette på facebook: "Kan noen fortelle meg hva denne Meet and Greet er? En av billettene vi fikk tak i er dette. Vi er en guttegjeng som skal ha med en som skal gifte seg på JB.-konsert. En del av utdriknigslagget. Han hater nemlig JB." Anonym poster: b88d6a3fe0337fd4c58ee5432fb31bc1 6
Tirius Skrevet 12. juli 2012 #16 Skrevet 12. juli 2012 Det forandrer ikke at salget var dårlig organisert. Billettservice sa i forkant av salget at de var rustet, det var de ikke. Men det er fremdeles ikke noe å ville dø for! Det er bare en konsert. Jeg mangler forståelse for hvorfor de er SÅ frustrerte - i motsetning til personen jeg siterte som sier hun forstår det. 1
kvinne1992 Skrevet 12. juli 2012 #17 Skrevet 12. juli 2012 Søsteren min og veninna hennes har fått biletter og det har ståplasser. Men problemet er at det er 13 år når konserten er og de fikk ikke biletter til to voksen som var planen. Foreldrene er veldig skeptiske på å la di dra siden di må være alene på konserten pluss di har ståplasser og kommer jo til å bli klemt, søsteren min er også veldig lav...Hadde dere latt de dratt? De komme jo mest sansylig bare til å oppleve dette en gang, mn vi alle så jo hvordan det var i oslo..
kills Skrevet 12. juli 2012 #18 Skrevet 12. juli 2012 Men det er fremdeles ikke noe å ville dø for! Det er bare en konsert. Jeg mangler forståelse for hvorfor de er SÅ frustrerte - i motsetning til personen jeg siterte som sier hun forstår det. Jeg kan forstå hvorfor de er frustrerte når det gjelder organisering av salget og at mange endte opp uten billetter fordi Billettservice ikke var rustet nok for forespørselen, jeg stiller meg uforstående til hvorfor de ønsker å dø og har heller ingen interesse av det. 2
Gjest Sobril Skrevet 12. juli 2012 #19 Skrevet 12. juli 2012 Hva er det med denne fyren som får jentene til å gå i fistel? Han ser da vitterlig ut som en liten jentunge sjæl!
Østlandet Skrevet 12. juli 2012 #20 Skrevet 12. juli 2012 JB er vel en pen tenåring, som reklamen har kjørt frem (penger) For synge, det kan han jo ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå