Gå til innhold

Brudepikekjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig brudepikekjole, men linken til kjolen din virker ikke.

Skrevet

nei, du har co.uk til slutt, jeg kom bare inn på com :wink:

Skrevet

Uansett - jeg tror det kommer til å bli kjempefint! :D

Skrevet

Ja, det er sant. Men, veldig merkelig da, for jeg kommer da på co.uk..Ja, ja, var jo ikke det som var poenget da.. Men, jeg lurer på om den kjolen kanskje kan bli litt for voksen for en på 6 og en på 7 år..

Skrevet

Det synes jeg egentlig ikke. Liker litt enklere kjoler best egentlig jeg.

Skrevet

Både kjolen din og brudepikekjolen var kjempe fine :D

Skrevet

Takk for det :D Jeg er litt i tvil..Jeg har en annen kjole i tankene også, men tror jeg kommer til å gå for den som jentene liker best jeg.. Skal jo være stas for de også.. Problemet er vel at jeg tror hun ene liker denne, mens hun på 6 vil vel heller ha den andre... Huff :wink:

Skrevet

Ja, den er litt mer typisk kanskje..Samme som hun Finn-dama selger :)

her er den

Skal ha den i ivory da..

Jeg syns absolutt den første er penest, men jeg er litt i tvil. Hun på 6 er et lite knøtt og kunne nesten ha gått for å være maks 5 år.. Hun på 7 ser mer voksen ut og er lengre, men fryktelig tynn... og de er utrolig rampete og herlige begge 2.

Skrevet

Klart det! Enhver voksen kvinne vil like den første best tror jeg :D Men, jeg må finne ut av hva som blir finest på disse små flisene da vet du :wink:

Skrevet

Ja, selvfølgelig, har selv valgt en veldig typisk brudepikekjole så skal kanskje ikke si noe :ler:

Skrevet

Ja, din er kjempefin! Det var den jeg egentlig ville ha som man ikke fikk i ivory det..Legg ut link en gang til da..

Skrevet

Veldig fin! Men, den er da ikke så typisk brudepikekjole syns jeg. Mer det den andre jeg har sett på...Bestilte du fra Finn-damen eller på ebay eller Butterflyxc? Når får du kjolene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...