Gå til innhold

Brunt hår har blitt solbleket

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Farget håret brunt i vinter og stripet det med mørkblonde striper.

Men det har gradvis blitt lysere og lysere hele håret pga sola tipper jeg. Fargen var så fin i vinter!

Er det noe man kan gjøre når skaden allerede er skjedd?

Uten å måtte farge det på nytt.

Har hørt om shampoo som har fargepigmenter, men virker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du bare må farge det på nytt :)

Er det bleika så er det bleika, lite å gjøre med det...

Skrevet

Hei :)

Jeg hadde samme problem da jeg farget håret mørk-brunt i vinter. Det er dessverre ikke noe annet du kan gjøre, enn å unngå sol. Noen sitt hår blekes fortere enn andres, og spesielt når det er farget!

Så hadde jeg vært deg, ville jeg dekket til håret mitt i sommersolen, hvis du ønsker å farge det på nytt, selvsagt. ;)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar!

Da må jeg vel bare ha det sånn.

Men synes det blir mørkere igjen til vinteren, av seg selv. Stemmer det eller er det bare innbilning? (Var sånn før da jeg hadde min naturlige farge).

Skrevet

Takk for svar!

Da må jeg vel bare ha det sånn.

Men synes det blir mørkere igjen til vinteren, av seg selv. Stemmer det eller er det bare innbilning? (Var sånn før da jeg hadde min naturlige farge).

Det er vel heller en illusjon fordi det ikke blir bleket noe særlig i løpet av vinteren.

Skrevet

Samme problem her. Mitt er skikkelig ille. Fikk forslag om å ta glansvask... Er det det heter kanskje? En farge som bare.... frisker opp den allerede eksisterende fargen.

Skrevet

Syns det er pent med solbleket naturlig hår! :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Kanskje jeg kan prøve glansvask eller minicolor? Men vil glansvask gjøre det litt mørkere, eller vil det forsterke fargene sånn som de er akkurat nå?

Håret er farget brunt med noen lysebrune striper i. Og det er stripene som har lysnet en del. Vil ha de lyse stripene tilbake til lysebrun :)

Endret av SmurfeLurfen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...