Gå til innhold

Cla advanced kapsler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har klart å gå ned fra å veie 80 kilo til å veie 65 kilo. Jeg er 160 cm høy, så er ikke helt i mål enda. Nå har vekten ligget på 65 kilo siden jul, uansett hvor mye jeg trener og hvor sunt jeg spiser så vil ikke vekta gå noe mer ned.

En venninne anbefalte meg CLA advanced body shape kapsler, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Har prøvd å google litt, men finner så mye forskjellig. Jeg vet at sunt koshold og trening er det beste middelet for å gå ned i vekt. Men når har det stoppet helt opp hos meg. Trenger noe som kan hjelpe meg med de siste kiloene.

Har dere evt. noen andre tips?

Anonym poster: c794ccc519f1955117d514aa27e21595

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser at det er ingen som i det hele tatt har giddet å lese innlegget mitt, det er jo trist :(

Ingen som har noen gode ord en gang?

Skrevet

Når man driver med vektnedgang vil man få perioder der man står bom stille. Kroppen er konservativ og vil ikke endre seg selv om den har gått av det. I nyeste "det nye shape up" står det om CLA " I Norge advarer Mattilsynet gravide og overvektige mot bruk av CLA".

Sist gang jeg stod stille fikk jeg råd om å ta omega3, samt drikke masse mann. Jeg begynte i tillegg å spise masse egg.... Og vips var det rørelse på vekta igjen.

Andre ting som kan funke er å endre hva og hvordan du trener, at du ikke går i samme tralten hele tiden.

Teller du kalorier? Hvis nei, prøv det en stund....er slik jeg holder på å ta mine siste 10kg. Har 6 igjen nå....

Lykke til! Håper noe av dette hjalp!

Gjest barista
Skrevet

Neh, hadde ikke prøvd de. Du er jo så godt på vei! Prøv å spis litt mer proteiner og omega 3.

Husk å spise variert, kroppen kan kjapt bli vandt med det du putter i deg.

Oppvei kalorier inn mot kalorier forbrent..

Ikke gi opp :)

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar

Jeg får vel prøve omega 3 siden og mer proteiner siden dere begge anbefaler det. Jeg teller ikke kalorier, men kan jo prøve det og. Droppet CLA, siden jeg ikke fant så mye ut av hva det egentlig var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...