Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altfor glatt hår! Når jeg krøller det eller lager volum i det, så detter det ut etter maks 10 min! Jeg har middels langt, lys brunt hår og er utrolig glatt;-( Jeg vil ha strand looken med litt rufsete hår og bølger nederst, men umulig å få til med mitt glatte hår! Noen som kan hjelpe?

Jeg vil ikke bruke slatvannshårspray!

(For dere med krøller: Det er like irriterende for oss med glatt hår som det er med dere med krøller)

Inspisrasjon(link):

http://weheartit.com/entry/10964771

http://weheartit.com/entry/10442075

Håper jeg får respons;-)

MVH Mirakatt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Bruker selv saltvannsspray i mitt hår, og det funker for å få litt tekstur så ikke alt faller med en gang.. Men siden du ikke vil bruke det, vet jeg ikke helt.. Har du prøvd med vanlig hårspray eller hårmousse?

Skrevet

Jeg hadde også slikt hår før, men det som hjalp meg var å farge og klippe det opp så det blir litt mer slitt og får tekstur.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånt hår som på det siste, om jeg lufttørker det. Liker det IKKE.

Ville heller hatt glatt hår, så jeg driver å retter det. Men det du kan prøve er jo å sove med dott på hodet når det er vått? :)

Anonym poster: a75de2d7e2c2a30eb2504d61c37e1a1c

Skrevet

Hmm.. Bruker selv saltvannsspray i mitt hår, og det funker for å få litt tekstur så ikke alt faller med en gang.. Men siden du ikke vil bruke det, vet jeg ikke helt.. Har du prøvd med vanlig hårspray eller hårmousse?

Jeg har prøvd alt det du anbefaler meg, dessverre ;-(

Skrevet

Takk for alle svar...men fins det noe behandling?

(utenom permanent for det funker ikke på meg dessverre)

Går det an å farge håret i samme farge som håret bare for å få det stivere, for jeg liker fargen min;-)

Blir håret glatt igjen når fargen har gått ut?

Skrevet

Noen andre som kan hjelpe??:)

Skrevet (endret)

Jeg har også veldig glatt hår, den gule Got2be Glued hårsprayen fra Schwarzkopf funker bra for min del :rolleyes:

Edit: Du kan jo prøve den før du eventuelt farger eller klipper håret ditt? Jeg har aldri prøvd å lage strand looken med denne hårsprayen da... :sjenert:

Endret av MiniMe90
Skrevet

Hvorfor vil du ikke bruke saltvannsspray? Du vil jo ha strandlooken..

Jeg har sånt hår som du beskriver, og det eneste som funker for meg er saltvannsspray. Nå er mitt hår veldig stritt i tillegg da, men med litt spray så blir det fluffy og volumøst.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke bruke saltvannsspray? Du vil jo ha strandlooken..

Jeg har sånt hår som du beskriver, og det eneste som funker for meg er saltvannsspray. Nå er mitt hår veldig stritt i tillegg da, men med litt spray så blir det fluffy og volumøst.

Jeg sier at jeg ikke vil bruke den fordi den ikke funker på meg, dessverre:(

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har krøller. Skal vi bytte?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også sånn hår! Løsningen ble å bruke Matrix Biolace sin Full lift volumizing mousse. Denne skal "løfte" håret litt fra hodebunnen, noe den gjør, i tillegg til at resten av håret blir mindre glatt og lettere å style. (Husk å føn håret dersom du går for denne, hvis ikke blir det "hardt" og ekkelt).

Skrevet

Jeg har også veldig glatt hår, den gule Got2be Glued hårsprayen fra Schwarzkopf funker bra for min del :rolleyes:

Edit: Du kan jo prøve den før du eventuelt farger eller klipper håret ditt? Jeg har aldri prøvd å lage strand looken med denne hårsprayen da... :sjenert:

Den got2be-sprayen er ikke bra for håret. Ei venninne av meg begynte å miste masse hår da hun brukte denne, og frisøren vår anbefaler ingen å bruke den. Selv bruker jeg Hårspray fra redken som jeg fikk hjelp til frisøren til å plukke ut, og den fungerer MINST like bra! :)

Skrevet

Jeg sier at jeg ikke vil bruke den fordi den ikke funker på meg, dessverre:(

Har du prøvd flere forskjellige?

Hvis håret ditt er umulig som du gir inntrykk av her, så hadde jeg tatt det med til en frisør som kan granske det litt og gi deg konkrete tips og råd.

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd flere forskjellige?

Redken har en god en (eneste som fungerer på meg hvertfall). Den heter wool 07 eller noe lignende.

• Liker 1
Skrevet

Den got2be-sprayen er ikke bra for håret. Ei venninne av meg begynte å miste masse hår da hun brukte denne, og frisøren vår anbefaler ingen å bruke den. Selv bruker jeg Hårspray fra redken som jeg fikk hjelp til frisøren til å plukke ut, og den fungerer MINST like bra! :)

Oi, det hørtes ikke bra ut! :overrasket: Jeg har ikke det problemet.. Den og Catzy er de eneste hårsprayene jeg har prøvd som funker på meg :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Har samme type hår. Håpløst! Selv med tupering og tuperingsspray ender håret opp helt paddeflatt fordi det er så glatt. Har begynt å få noen slitte partier nå, der går det faktisk an å få volum. Men jeg vil jo ikke ha slitt hår.. Vanskelig dette.

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle svar:) Jeg skal prøve masse av det dere sier, men er det noen sider hvor man kan kjøpe dette billig eller må man kjøpe det hos frisøren (er veldig dyr hos frisøren)

Bare skriv mer om erfaringer og hva dere tror:) Blir utrooolig glad for svar:)

Skrevet

Takk for alle svar:) Jeg skal prøve masse av det dere sier, men er det noen sider hvor man kan kjøpe dette billig eller må man kjøpe det hos frisøren (er veldig dyr hos frisøren)

Feelunique.com ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...