Theolina Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Min tante blir 60 år på lørdag, og skal ha stor fest. Jeg og sambo er invitert, men aner ikke hva vi skal gi til henne. Hun har jo alt. Mine foreldre skal gi pengegave sammen med resten av søskenflokken, så vi må finne på noe for oss selv. Er helt tom for ideer. Angående pris tenkte jeg ca 300-500. Aner ikke hva som er vanlig å gi i slike anledninger. Noen som har noen tips?
Arkana Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 En kurv med litt forskjellig? F.eks. en god flaske vin, frukt, konfekt, et ukeblad/kryssordblad eller to, en pose kaffe osv.
Gjest MrsL Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Fotterapitime eller aromaterapi eller noeslikt? Teaterbilletter?
bluebird Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Parfyme/bodylotion Tulipanvase med tulipaner i Gavebok Smykke
:-) anna Skrevet 12. februar 2004 #5 Skrevet 12. februar 2004 Leselampe... sånn her spot som står på golvet. Ikke dyrt (tilbud på Bohus nå!!) og noe alle trenger. Eller ei god bok. Den siste til Anne Karin Elstad er populær i aldersgruppen. (og med byttelapp er du sikker )
Theolina Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2004 Takk for svar alle sammen. De skal vurderes Likte spesielt godt forslaget med kurven og teaterbillettene. Må tenke videre i morgen
Theolina Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2004 Jeg fant til slutt presang da. Møtte mamma og pappa i byn i dag, og kjøpte clarins body lotion og en god flaske vin. Tusen takk for gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå