Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva koster en øyenskygge fra Mac på Mac-butikken? Er det mye billigere enn på nett?

Anonym poster: 6e4b54e03fd7e321ddefc3fa39d55412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke billigere enn på nett men.. Sjekk på bloggen beautyfuzz.com, hun har skrevet opp priser på mange mac produkter

Skrevet

Jeg sitter ofte på bl.a. eBay og leter, men med frakt til Norge blir øyenskyggene aldri noe særlig billigere. Jeg ville kjøpt hos MAC.

Skrevet (endret)

Jeg har funnet ut at det er så lite å spare på nett at det er like greitt å kjøpe i butikk. Da får man se og swatchet fargen også! Det er mange farger som ser fine ut på skjermen, men som ser helt annerledes ut i virkeligheten.

Jeg kjøper av og til på nett, men det er som regel hvis det er utsolgt i MAC-butikken.

MAC er et merke som der er mye falskt av, så jeg kvir meg veldig for å kjøpe dette merket på nett, da det er som regel "fabrikkutsalg"/wholesale-butikker som selger dette merket på nett. Og jeg tenker at de sikkert ikke kjøper MAC rett fra autorisert forhandler eller er det selv, og at de gjerne ikke er klar over det selv om de skulle få et falskt parti.

---

Kjøper du refills så sparer du ca en 50-lapp! De er jo mye greiere også om du liker å ha skygger i palett!

Endret av Jade
Skrevet

Refill koster 105 kr i butikkene. Jeg har ikke funnet de særlig billigere på nett, og du vet jo aldri om de er falsk.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tror ikke Norge har pro store (som selger refills). De som er i potten koster i hvert fall 120 eller noe rundt der.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke Norge har pro store (som selger refills). De som er i potten koster i hvert fall 120 eller noe rundt der.

Det er ikke riktig.

MACbutikkene i Oslo selger pot til 160 kr, og refill til 105 kr.

Palettskrin koster 50 kr.

Kjøpte senest igår :)

Anonym poster: f230ff699a084999d61f289655548bf6

• Liker 1
Skrevet

Bergen også har.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Har de?! Pokker heller, nå må Stavanger forte seg etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...