Gå til innhold

Bestikker datteren vår med Beiberbilletter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren til min datter bor og jobber i Oslo, jeg og vår datter bor i Trondheim. Vi har tidligere samarbeidet godt, hun flyr til sin far på faste datoer og det er aldri noe trøbbel der men vi har hatt noen disputter om det jeg oppfatter som bestikkelser for at hun skal ville være hos han lengre og nå har han virkelig gjort det.

Han har skaffet to Beiber billetter til henne og hennes bestevenninne. De er selvsagt i ekstase.

Problemet er at på den aktuelle datoen skal vi til Sverige og besøke min bor. Det har vært avtalt allerede da han for tiden er ute på oppdrag i Afghanistan (han er i milliæret) og kommer hjem da. Jeg møter null forståelse for at vi ikke kan reise noen dager etter men jeg synes at en avtale er en avtale.

Datteren min synes jeg er verdens verste mor, barnefar synes det samme og mener jeg bare er ute etter å bestemme. Hva synes dere?

Anonym poster: bdf0fe81e6b48cf22bc844734ace479c

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tror at for mange i den alderen kunne du avlyst både jul, sommerferie og mere til bare de fikk gå på den konserten.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du mener det er en bestikkelse?

• Liker 44
Skrevet

Det var selvsagt dumt gjort av barnefaren å gjøre det uten å spør deg når han visste om at dere skulle til Sverige på besøk. Men nå som han allerede har kjøpt og datteren din vet om det, synes jeg at du burde la henne dra. Justin Bieber kommer kanskje tilbake til norge.. Enten aldri eller om 20 år. Dere kan vel besøke broren din om du bare planlegger? :) Jeg sier IKKE at Justin Bieber er viktigere enn onkelen hennes, for det er han IKKE. Håper du ikke tar dette negativt, for det er bare MIN mening. Vi er alle forskjellige ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det virker mest som du er litt vrang her. Han har gjort noe veldig fint for datteren din og venninnen hennes og du er ikke villig til å være litt fleksibel for at det skal skje? Bieber spiller ikke akkurat konsert i Norge hver dag, men du kan vel flytte Sverigeturen et par dager? Prøv å tenke på at datteren din skal ha det best mulig fremfor i stedet for at faren hennes ikke skal få viljen sin.

Anonym poster: 78104687f6f3016ed0758ecca3bf2418

• Liker 35
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg nok latt denne gå først og fremst for å beholde husfreden, så lenge du ikke på død og liv MÅ til sverige akkurat da bieber-konserten går. Men hørte at denne bieber konserten allerede er utsatt da såe...

• Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Er det for din egen del du ikke ønsker at ungen skal få gå på konserten? Bare for å konstantere ett eksempel ovenfor barnefaren? Enig at situasjonen mellom dere sikkert kan være irriterende, men tror det eneste du oppnår her, om det ikke er mulig å forandre reiseplanene -en- dag, er en drittsur unge.

• Liker 8
Skrevet

En avtale er en avtale, men akkurat her tror jeg nesten det er du som må være litt fleksibel - enten dra til Sverige litt senere eller la datteren din får være hos sin far.

Jeg synes det høres ut som din datter har en far som gjerne vil gi datteren sin gode minner fra tenårene. Og skjønner godt at han gjerne vil se datteren sin så mye som mulig etter et potensielt livsfarlig oppdrag i Afghanistan. Ellers er det er jo ikke akkurat sånn at han kan bestemme når Justin Bieber skal holde konsert i Oslo da...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er onkelen terminal eller noe?

Hvis ikke så ville jeg droppet å være en sær, prinsipiell bitch, og heller la detteren få denne gleden, det er en once in a lifetime opplevelse, og det kommer garentert til å være et minne hun vil huske for alltid! Hun kommer også å huske det for alltid hvis du nekter henne å ta imot den beste gaven hun kunne fått ;) <br /><br /> Anonym poster: 964221dcb0489639aa605d377878192e

• Liker 25
Skrevet (endret)

Jeg skjønner dessverre at dattera di syns du er verdens verste mor! (Og navnet er Bieber ;)).

Det er ikke lett å få tak i de billettene heller, så jeg har faktisk også forståelse for at han hoppa på muligheten uten å ta seg tid til å klarere med deg først. Uansett hadde han jo tydeligvis fått nei.

Unner du virkelig ikke dattera di den opplevelsen?

Endret av la Flaca
  • Liker 17
Skrevet (endret)

Dette er ikke planlagt fra hans del.

Bieber billetter må man kjøpe når de er tilgjengelig.

Jeg tror du bare er misunnelig for at hun får oppleve noe sammen med faren sin som hun kommer til å huske resten av sitt liv.

Dette er bounding i 10. potens.

Endret av Panter mannen
  • Liker 14
Skrevet (endret)

Nå skriver du ikke detaljert om fordelingen, men det virker som at hun er endel mer hos deg enn hos barnefaren. Du har hverdagene sammen med din datter, altså blir mye av tiden dere tilbringer sammen hverdagslig. I kontrast blir tiden de to har sammen mer som ferie å regne: Det hadde slik jeg ser det vært mer bekymringsverdig om barnefaren ikke investerte ekstra mye tid og oppmerksomhet på henne de dagene de faktisk er sammen.

Angående hvorvidt du skal la din datter dra på denne konserten eller ei: Med mindre hennes onkel er døende, har jeg store problemer med å forstå hvorfor du skal være så infleksibel at hun ikke får dra på denne konserten. En avtale er selvfølgelig noe en konsekvent skal forsøke å holde. Men dukker det opp helt spesielle hendelser, i møte med mer hverdagslige avtaler, ser jeg ikke helt problemet med å endre litt på de eksisterende. Dette er april 2013, altså ni måneder frem i tid: Jeg er overbevist om at du og din bror klarer å avtale et annet tidspunkt for når dere kommer på besøk.

Endret av 2046
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

TS her, men jeg mener at en avtale er en avtale og at man må skjønne at en konsert ikke er gyldig grunn til å avlyse.

Her hjemme er det full krig, hun har ringt bestemoren sin nå i ren fortvilelse over at jeg er slem som ikke lar henne dra. Åh, dette blir en lang høst.

Gjest Raggy
Skrevet

Skjerp deg dame!!! Har du hørt om flexibilitet???????

Unner du ikke barna dine å ha det gøy? Noen ganger må man være spontan for å få oppleve noen drømmer.

Skrevet (endret)

TS her, men jeg mener at en avtale er en avtale og at man må skjønne at en konsert ikke er gyldig grunn til å avlyse.

Her hjemme er det full krig, hun har ringt bestemoren sin nå i ren fortvilelse over at jeg er slem som ikke lar henne dra. Åh, dette blir en lang høst.

Skjerpings ts. Om du skal være såpass lite fleksibel og forståeselsfull, så får du bare belage deg på å bli hatet en god stund fremover.

Selvfølgelig, har du ingen mulighet å utsette det overhodet, det er livsviktig osv. å dra akkurat den dagen til din bror, så forstår jeg. Men her virker det bare som om det er du som er forferdelig vanskelig.

Endret av UnderCover
  • Liker 35
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Må si meg enig med de andre over her. Den konserten er en once in a lifetime-mulighet for jenta di og noe hun vil huske resten av livet. Jeg syns hun bør få lov til å oppleve det.

• Liker 21
Gjest scorpion i.i.
Skrevet

Du har ingenting å vinne på å stå på krava dine og være prinsippfast her. Dette kommer til å være din datters høydepunkt i livet (så langt). Og ja, du blir nok sett på som tidenes bitch om du ikke velger å være fleksibel her. Om du er sjalu/misunnelig på x'en din for at han klarte å skaffe henne billetter så synes jeg dette blir en veldig barnslig måte å ta igjen på..

Gjest Raggy
Skrevet

Ordet "bestikker datter i overskriften sier jo ganske mye om deg ts.. å glede datter ville jeg ha kalt det

Gjest gjest17
Skrevet

Å måtte utsette en avtale en dag eller to betyr vel ikke nødvendigvis det samme som at man avlyser?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er vrang her så er det vel deg TS. Alvorlig talt; en tenåring som får muligheten til å gå på en once in a lifetime experience konsert. Ja, en avtale er en avtale, men noen ganger dukker ting opp og Bieber kunne antagelig ikke planlangt konserten utenom din avtale ;-)

Selvom jeg er passert de gode 40 og ikke har barn selv, så synes jeg virkelig synd på datteren din som har en så vrang mor og skal statuere et eksempel ovenfor eksen sin med dette. Direkte dårlig gjort er det!

Full støtte til din datter herfra! Slutt å være så bitchy og ikke la din lille vendette mot barnefaren gå ut over datteren. Det kan fort ende med at hun ikke gidder å bo hos deg lenger enn hun absolutt må. Makan til egoisme fra mors side!

Anonym poster: d60a8d23834fbcca7020a0927c097251

• Liker 21
Gjest gjest17
Skrevet

At det blir en lang høst for din del, synes jeg er selvvlagt...

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...