AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Har noen spørsmål om møteplassen.. Jeg har IKKE lyst til at mitt bilde skal vises utenfor møteplassen. Har sett at en del sider har reklame for denne siden hvor det er masse bilder, blir jeg automatisk vist hvis jeg laster opp bilde? Greit at de som er logget inn kan se det så klart.. Og er det noe system tilsvarende hjertene på sukker? Hvor man kan merke noen som interessante slik at de ser det, uten at man trenger å skrive en melding eller et kompliment? (Altså bare en slags signal om at jeg liker profilen din...) Anonym poster: 56f9c6f4254ae72140033788498fe58f
lalaB Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jeg veit faktisk ikke helt sikkert med de bildene, men jeg tror egentlig ikke det er random profilbilder, for det er iallfall de samme bildene på forsiden av møteplassen sin side (altså før man logger inn). Det er ikke noe tilsvarende hjertene, men det er egentlig likegreit, for jeg ser ikke vitsen med å få et hjerte av folk som ikke bryr seg nok til å sende en melding. Dessuten svarer de jo heller ikke om jeg sender melding etter å ha fått et hjerte.. Men tror man kan legge folk i favorittlister, sånn at man for sin egen del kan finne tilbake til intressante personer..
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Så da må man skrive melding? Jeg er ikke og har ikke tenkt å betale noe for å være der, og da er det jo litt dumt at jeg ikke kan merke noen som interessante slik at de evt kan skrive melding til meg? Anonym poster: 56f9c6f4254ae72140033788498fe58f
lalaB Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Da kan du sende kompliment, tror man bare som gratisbruker har to om dagen eller noe.. og de komplimentene på møteplassen er blitt mye bedre enn de teite på sukker.. men personen som skal skrive til deg må være vip+ at du skal kunne lese den og svare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå