Gå til innhold

Spis alt du vil, og gå ned i vekt med ny teknikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aspirebariatrics.com/

Sjekk link. Her omtales en ny måte å slanke seg på. Det minner om bulimi. Forskjellen er at man ikke kaster opp etter måltid, men tømmer maten ut gjennom magen via en slange som er operert inn. Dette er nå tilgjengelig i sverige for pasienter som oppfyller gitte kriterier. Sykt? Eller livreddende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt. Virker som om dette er rettet mot normale folk som rett og slett er for late til å gjøre jobben sjøl.

Spis sunn og god mat, beveg kroppen og vær glad nok i deg selv til å gjøre gode ting mot den. Er ikke verre enn det.

AnonymBruker
Skrevet

eh, man kan jo fortsatt ikke spise så mye man vil. Jeg tror visse her trenger å skjønne forskjellen på å spise mer, og det å spise spise så mye man vil. INGEN kan spise så mye man vil, man kan kun spise det man skal ha daglig, som er 2000 for den vanlige kvinne og 2500 for den vanlige mann. Folk som driver med sport eller trener mye skal selvfølgelig ha mer, det kommer helt an på aktivitetsnivået, intensitet og hvor mange dager i uken man trener osv.

50% av det man spiser blir borte:

The AspireAssist allows patients to remove about 50% of the food from the stomach before the calories are absorbed into the body, causing weight loss.

Dvs, spiser man 6000 kcal og er mann, så sitter man fortsatt igjen med 3000, og er man da kun normaltaktiv og har ca 2500 kcal som daglig, guess what , MAN GÅR OPP I VEKT. Det er INGEN, jeg gjentar, INGEN som kan spise så mye de vil.

Dessuten, vi vet ikke noe om dette, for denne operasjonen er jo ganske ny. Og som noen never her, så kan mange se på det som en måte å kunne spise hva pokker de vil. Jeg tror faktisk denne kan bidra til mer vondt enn godt, for da vil folk tenke "Haha, nå kan jeg fortsatt stappe i meg grandis, cola og potetgull, hver jævla dag og likevel gå ned i vekt".

*facepalm*

Anonym poster: 4177d887fd33260843e7647c180a33ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...