AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Trenger vell ikke om å nevne alderen, er vell ikke vansklig å se ut i fra skrivefeil og klisjètråden i det som kommer. Fjortisbarn da, vett. Valgt å skrive her fordi jeg vil ha eldres meninger, dere har oftes litt mer vett i hodet Jeg blir aldri forelsket. ALDRI. Ok, jeg er bare 15, så det kommer nok. MEN, jeg har aldri vært forelsket, bare betatt av gutter. Ikke ta meg userriøs når jeg nevner forelskelse i en alder av 15. Jeg VET at sikkert mange av dere sier at man ikke vet hva forelskelse er i en alder av 15, så ikke ta den diskusjonen med meg. Thanks Jeg jobber på en sommerleir(som er ferdig nå). Varte i fem dager. På den leiren var den en kjeeekkas! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg aldri har klikket så godt sammen med noen før. Vi flørta, holdt rundt hverandre, klemte osv. Gutten, la oss kalle ham Per, sa alltid til barna at vi var kjærester, slik at alle barna på leiren trodde vi var sammen. Jeg og .. Per var på båtturer sammen, lå på hverandre, holdt hender gjennom byen når barna skulle på fjelltur osv.. Listen er endeløs. Prøver å gjøre en lang historie kort, men det er vansklig å få forklart at det ikke var "uskyldig flørting". Ene dagen ville han ha meg med på ro tur. Han rodde, så klart. Midt på sjøen stoppet han, og der lå vii. Snakket, hørte på musikk, klemte hverandre, koset osv. Dag nr 3 på leiren finner jeg ut at han har dame. Han sier det ikke selv, men fjortis som jeg er ransaker jeg både google og facebook får info om han. Den siste dagen sier han(ikke til meg, men til kompisene sine), " drar i militæret 23,juli, dama vet ingenting. Hun trenger ikke vite noe, slår opp før jeg drar" elns. Ikke ordrett, men det var i den duren. I "fylla" får jeg meldinger av han hvor det står at han angrer på at vi ikke klina osv, og at han vil jobbe får at vi ikke skal miste kontakten, og at han ikke vet hvorfor han er sammen med *** fordi det ikke føles som om de er i ett forhold. Jeg regner med at en av dere kommer til å komme med " om han vil slå opp med dama hadde han gjort det" og jeg VET det. Men jeg aaner ikke hva han vil med meg! Han kommenterer bildene mine med hjerter osv, han sier til meg at jeg er fin, han tilbyr seg å hente meg/kjøre meg når jeg skal til div. plasser om det passer får han også.. Det er så mye mer, men stopper her og får helder presse inn litt mer i eventuelle kommentarer .. HVA SKAL JEG GJØØØR? klem fra forvirret-fullstendig-betatt-fjortis Anonym poster: 973a7ca019fadf759f5f3b6181288c48
Gjest Indra Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Be ham om å dumpe dama før han innleder et forhold med deg. Det er ikke klining som avgjør om han er utro - han er det allerede. Jeg ville ikke orket å gå inn i et forhold med noen som behandlet den forrige dama så pill råttent. Neste gang er det du som sitter der uvitende og ei annen jente som får høre om deg ... Tenk litt på det, du. Du spør hva han vil med deg. Han vil ha oppmerksomhet. Det er det hele. Endret 12. juli 2012 av Indra 2
Lilletrillee Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 har vært innom tanken. En av dagene rodde han oss ut til en liten ... brygge(?), der ble vi sittende, kysset nesten, men snudde meg med tanke på dama hans .. Som sagt, har vært innom tanken på at den dama kunne vært meg. Slettet nettopp meldinger(vi tekster) og chattinnboks i håp om å klare å slutte å snakke med han. Skrev innlegg her fordi jeg nesten VET hva folk kommer til å be meg om å gjør, trenger liksom bare det ekstra sparket i ræva får å faktisk klare å slutte å snakke med han .. Takk får svar
Gjest Indra Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Han er allerede utro. Med deg. Skal du fortsette å la deg fornedre av ham eller være litt stolt?
Lilletrillee Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Det e jo sant.. Same assholes, different names
Gjest Indra Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er sikker på at du kan finne deg en med ryggrad i steden for han der.
Gjest Indra Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Jeg vet, men du kommer til å angre om du lar deg utnytte av han der. Kutt kontakten, vær sterk.
Steinar40 Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Ikke så veldig smart å rote med noen som er opptatt, nei.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #10 Skrevet 12. juli 2012 Alle fedre sier det, gutter i den alderen er bare ute etter en ting. Anonym poster: 860ab1573fb7868f9ff81d2477c78d45 1
Lilletrillee Skrevet 12. juli 2012 #11 Skrevet 12. juli 2012 han kommenterte bildet mitt i dag med " i love you ", snakker med meg konstant, og sender meldinger om at han savner meg. Han sier jo at han skal gjøre det slutt med dama, but hellooooo
solch Skrevet 12. juli 2012 #12 Skrevet 12. juli 2012 Får en vond smak i munnen av gutter som det der. Vi får for all del håpe han vokser opp mens han er i militæret, for hele samfunnet sin skyld. Du får heller manne deg opp litt å ta en seriøs samtale med han hvordan det ligger an. Han er ikke vært det. Du finner deg noen andre, noen som er bedre enn han der, uansett hvor fin han er
Gjest Maneater? Skrevet 12. juli 2012 #13 Skrevet 12. juli 2012 han kommenterte bildet mitt i dag med " i love you ", snakker med meg konstant, og sender meldinger om at han savner meg. Han sier jo at han skal gjøre det slutt med dama, but hellooooo ...og det skriver han så alle kan se det, inkl dama hans? Virkelig smart gutt du har funnet deg, altså
Lilletrillee Skrevet 13. juli 2012 #14 Skrevet 13. juli 2012 åååh, hater dette. Noen timer etter at han kommenterte bildet mitt med " love youu", kommenterte han dama hans sitt bilde (på instagram) med " du betyr alt får me". Noen som kan tålke tankene hans? Skjønner ingenting. Bestemte meg i ste for å slutte å snakke med han, spent på om jeg klarer det. Og ja, ...og det skriver han så alle kan se det, inkl dama hans? Virkelig smart gutt du har funnet deg, altså juppp
KaDust Skrevet 13. juli 2012 #16 Skrevet 13. juli 2012 Her er det vel ganske åpenbart at han vil ha i både pose og sekk.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #17 Skrevet 13. juli 2012 hvis han skal i militæret så er han vel 19 år, og da er han rimelig teit om han løper etter 15 år gamle jenter (no offense), samt at oppførselen hans for meg til å tro at han er en drittsekk. Anonym poster: a2f4a91b60dfad45377462fb45954936
Lilletrillee Skrevet 13. juli 2012 #18 Skrevet 13. juli 2012 han blei 18 i år, jeg ble 16.. to år, er vell ikke så mye? Men kan si meg enig i at ja, oppførselen hans er vel kanskje litt under gjennomsnittet..
Gjest "gjest" Skrevet 13. juli 2012 #19 Skrevet 13. juli 2012 Hold deg unna og fortelle alle venninnene dine om den her fyren.
Gjest Leopard Skrevet 13. juli 2012 #20 Skrevet 13. juli 2012 Han virker ikke helt stabil ut i fra det du skriver her. Tror du helt oppriktig at han vil være trofast mot deg om han skulle slått opp med dama og blitt sammen med deg? (som iforseg er mot alle odds)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå